نماینده ولی فقیه در مازندران:

تضعیف روحیه مقاومت و ایجاد ناامیدی در جامعه هدف دشمنان است

«محمدی لائینی» گفت: امروز دشمن برای تضعیف روحیه مقاومت و اعتماد به نفس و اراده و ایجاد ناامیدی و یأس در بین مردم جنگ فرهنگی به راه انداخته است.
کد خبر: ۵۰۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ - 08February 2022

تضعیف روحیه مقاومت و ایجاد ناامیدی در جامعه هدف دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه دوشنبه در افتتاحیه باشگاه رزمی فرهنگی شهید «مصطفی نوروزی» در مصلای امام خمینی ساری با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و بیان اینکه شهید «مصطفی نوروزی» از قهرمانی به اسوه‌ای از قهرمانی ارتقاء پیدا کرده است، چهلمین روز شهادت شهید «مهران شوری‌زاده» را تسلیت گفت و اظهار داشت: هر کدام از این شهدا قهرمانی در میدان رزم و جهاد و ایثار و فداکاری هستند.

محمدی لائینی ادامه داد: حضرت امام (ره) انسانی با ظاهر و بنیه بسیار رشید و قوی بود و هم از نظر مسائل عرفانی و اخلاقی و شجاعت و شهامت و جهاد با نفس نیز برجسته بود.

امام جمعه ساری بیان داشت: جوارح و جوانح هر دو باید در مسیر خدمت خدا قوی باشد و انگیزه و اراده و نیت و عزم و ایمان در دل انسان مومن باید قوی و مستحکم باشد تا ایمان و اراده و روحیه‌اش ضعیف نشود و نلغزد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن برای تضعیف روحیه مقاومت، اعتماد به نفس، اراده، ایجاد ناامیدی و یأس در بین مردم جنگ فرهنگی به راه انداخته است.

محمدی لائینی ادامه داد: جوارح و جوانح باید با هم باشند و همانگونه که روح را با معنویت پرورش می‌دهیم باید بدن را با ورزش‌های رزمی و تربیت‌های بدنی ورزیده کنیم تا در مقابل اشرار و ارازل و اوباش باید آمادگی کافی برای دفاع شخصی از خود داشته باشیم.

امام جمعه ساری گفت: کار فرهنگی و فرهنگ معنوی و ایمان و اعتماد قوی بر قوت و قدرت انسان می‌افزاید و تلفیق اینها زیباست و هر دو بعد باید قوی باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار