وزیر اطلاعات:

امنیت باید مردم‌پایه باشد

حجت‌الاسلام «خطیب» با بیان اینکه امنیت باید متکی بر مردم باشد، گفت: اگر امنیت مردم‌پایه باشد، موفقیت هم ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ - 05February 2022

وزیر اطلاعات: امنیت باید متکی بر مردم باشدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» در جلسه شورای تأمین سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دهه فجر انفجار نور بود، اظهار داشت: امام راحل (ره) با قدرت الهی و با نفس قدسی‌اش توانست با تکیه به قدرت لایزال الهی پرچم لااله‌الاالله را در سراسر دنیا برافراشته کند.

وی ادامه داد: این انقلاب و این نهضت مدیون خون شهدا و مرهون حضور مؤثر مردم، استقامت، صبوری، تلاش و جهاد همه قشرها، اقوام و مذاهب این کشور است.

وزیر اطلاعات افزود: ما امروز شاهد هستیم که با همه فتنه‌ها و توطئه‌ها و تجزیه‌طلبی‌ها و فعالیت‌های تروریستی و دسیسه‌های گروهک‌ها و بخصوص فتنه‌گری‌های رژیم صهیونیستی و همچنین اقدامات وسیع و گسترده آمریکا، به لطف الهی و با رهبری‌های رهبر حکیم‌مان سربلند، در ایران، منطقه و دنیا هستیم.

حجت‌الاسلام خطیب عنوان کرد: ما امروز شاهد هستیم که علی‌رغم اینکه دشمن تلاش داشت تا این انقلاب و نهضت را از درون و در کشور ما پر هزینه کند و با فتنه‌ها و توطئه‌ها روبه‌رو کند، محور مقاومت گسترش پیدا کرده و شکل گرفته است.

وی بیان کرد: امروز با افتخار نمایندگان نظام جمهوری اسلامی مقابل تمامی قدرتمندان مدعی دنیا می‌نشینند و به‌عنوان کشوری که در امنیت جهانی و در تصمیمات جهانی و در قدرت جهانی حضور مؤثری دارد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: این قدرت، افتخارات و سربلندی‌ها مرهون تدابیر مقام معظم رهبری، امام راحل (ره) و شهدا و حضور ملّت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام خطیب با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان در استان سیستان و بلوچستان افزود: اگر امروز در استان سیستان و بلوچستان امنیت داریم و توانسته‌ایم در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های امنیتی مختلف مقابله کنیم، نتیجه وحدت شیعه و سنی و همکاری مردم این استان و تلاش نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است.

وی گفت: هر روز شکل و راه و روش و تاکتیک دشمن تغییر می‌کند، ولی این دشمنی تمام نخواهد شد، بنابراین این انسجام باید در جهت حفظ رضایت مردم باشد، اگر بتوانیم این انسجام را داشته باشیم و تلاش کنیم که رضایت مردم، اقشار و اقوام و مذاهب مختلف به دست بیاید، موفقیت‌های مضاعفی را نصیب این کشور خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: باید برای آسایش این مردم و بخصوص مردم غیور و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان و در جهت اشتغال، معیشت، اقتصاد و آنچه که نیاز امروز جامعه است، تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی مردمی است، خاطرنشان کرد: این دولت، تمام همت و تلاش خود را در جهت رشد اقتصادی و اشتغال مردم و رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی این استان به کار گرفته است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها