نماینده مردم در مجلس:

ثمره انقلاب اسلامی گسترش معنویت است

شاوردیان گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی در جامعه ما چه بین مسلمانان و یا مسیحیان و کلیمیان گسترش معنویت بوده است.
کد خبر: ۵۰۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ - 04February 2022

ثمره انقلاب اسلامی گسترش معنویت است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «آرا شاوردیان» نماینده مردم مسیحیان شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از دهه فجر امسال با عنوان «انقلاب اسلامی؛ معنویت و بصیرت، خدمت صادقانه»، اظهار داشت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی در جامعه ما چه بین مسلمانان و یا مسیحیان و کلیمیان گسترش معنویت بوده است.

وی افزود: ما پیش از انقلاب هم به امورات دینی خود می‌پرداختیم، اما پس از انقلاب با روی کار آمدن یک حاکمیت دینی و ایجاد یک فضای معنوی در جامعه طبیعتا انجام فرائض دینی آسان‌تر شده و همینطور شرایط برای یک زیست معنوی و سالم فراهم آمده است.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران اظهار داشت: جامعه ما یک جامعه دینی است و طبیعتاً در یک حکومت دینی برای چنین جامعه‌ای مطلوب‌تر است.

شاوردیان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما شاهد خدمت صادقانه به مردم هستیم که در طول دولت‌های مختلف در قالب طرح‌های گوناگون به منظور محرومیت‌زدایی ظهور و بروز یافته است.

وی افزود: اگرچه این خدمت صادقانه فراز و نشیب‌هایی داشته و در طول زمان بعضا دچار انحراف و یا بعضا کمرنگ شده، اما در طول دولت‌های مختلف این خدمت صادقانه و این محرومیت‌زدایی استمرار داشته است.

شاوردیان در پایان گفت: امیدواریم در دولت حجت‌الاسلام رئیسی اشکالات قبلی رفع شده و مسیر خدمت صادقانه به مردم با قدرت و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار