حجت الاسلام علوی در مراسم گرامیداشت شهید طباطبایی نژاد:

ملتی که از مرگ نترسد در برابر دیکتاتورها پیروز می شود

وزیر اطلاعات گفت: ملتی که از مرگ بترسد گرفتار و بیچاره می شود اما ملتی که از مرگ نترسد، در برابر دیکتاتورها می ایستد و پیروز می شود.
کد خبر: ۵۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ - 30July 2015

ملتی که از مرگ نترسد در برابر دیکتاتورها پیروز می شود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین "سیدمحمود علوی" وزیر اطلاعات در مراسم گرامیداشت شهید "سیدباقر طباطبایی نژاد" اظهار داشت: شهادت ارزشی در فرهنگ اسلامی است که باعث عزت جامعه می شود.

وی با اشاره به صحبت های امام حسین(ع) در جمع یاران و اصحاب رسول خدا مبنی بر اینکه "زمام امور جامعه اسلامی باید در دست علما باشد. اینکه کار از دست آن ها خارج شده و به دست افراد ناسالم افتاده باید علتی داشته باشد. مردم، اصحاب و یاران رسول خدا علت اینکه ستمگران بر امور جامعه اسلامی مسلط شده اند در ترس شما از مرگ نهفته است. اگر شما از مرگ نمی ترسیدید و به دنیا دل نمی بستید، ظالمانی همچون معاویه بر جامعه مسلط نمی شدند" گفت: این بیان امام حسین(ع) رمز و راز عزت ملت هاست.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: ملتی که از مرگ بترسد گرفتار و بیچاره می شود اما ملتی که از مرگ نترسد، در برابر دیکتاتورها می ایستد و پیروز می شود.

حجت الاسلام علوی ادامه داد: لذا امام خمینی(ره) فرمودند ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

وی در پایان بیان داشت: عزت امروز ما ثمره شهادت طباطبایی نژاد و امثال جانفشانی ایشان است. ان شاالله بتوانیم راه شهدا را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار