وزیر کشور:

لزوم تکمیل فرآیند تزریق واکسیناسیون در کشور/ برای مدیریت و مهار اومیکرون به یکصدایی و همدلی نیاز داریم

وحیدی گفت: امروز برای مدیریت و مهار این سویه خطرناک به یکصدایی و همدلی نیاز داریم و با همه ظرفیت در یک خط واحد در برابر این بیماری قرار گیریم.
کد خبر: ۵۰۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ - 01February 2022

لزوم تکمیل فرآیند تزریق واکسیناسیون در کشور/ برای مدیریت و مهار اومیکرون به یکصدایی و همدلی نیاز داریمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور در سی و سومین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها در محل وزارت کشور برگزار شد، با عرض تبریک ایام الله دهه فجر به همه ملت ایران، اظهار داشت: سویه امیکرون مطابق برآورد‌های کارشناسان بهداشتی از قدرت واگیری بسیار بالایی برخوردار است و متاسفانه طی روز‌های اخیر شاهد ابتلای بالای بیماری در کشور هستیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه برای کنترل امیکرون نیازمند تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل فرآیند تزریق واکسن در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده مدارس و دانشگاه‌های کشور بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته اند.

وحیدی گفت: لازم است همه دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمت رسان در کشور اهتمام بالا به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

وی با تصریح این امر که ماسک به تنهایی حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد ایمنی ایجاد می‌کند، گفت: در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام استفاده از ماسک باید به صددرصد برسد تا دچار گسترش بیماری نشویم.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت رعایت کامل مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: مصوبات در ستاد ملی کرونا بعد از طی فرآیند‌های مختلف کارشناسی و با حداکثر اجماع به تصویب می‌رسد.

وحیدی گفت: مسئولین دولتی باید در مصاحبه‌ها و گفت‌وگو‌های رسانه‌ای متناسب با مصوبات ستاد کرونا رفتار کنند و از بیان مطالب و دیدگاه‌های شخصی اجتناب ورزند.

وی در ادامه گفت: امروز برای مدیریت و مهار این سویه خطرناک به یکصدایی و همدلی نیاز داریم و با همه ظرفیت در یک خط واحد در برابر این بیماری قرار گیریم.

وزیر کشور در پایان گفت: قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور به صورت مرتب و شبانه روزی بر اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نظارت دارد و به محض مشاهده هر گونه تخلف و عدول از برنامه‌های ستاد ملی کرونا، اخطار و برخورد‌های قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار