استاندار مازندران:

انقلاب اسلامی با اقتدار به سوی قله‌های پیشرفت گام برمی‌دارد

«حسینی‌پور» با صدور پیامی، ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۰۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ - 01February 2022

انقلاب اسلامی با اقتدار به سوی قله‌های پیشرفت گام برمی‌داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور»، استاندار مازندران، با صدور پیامی، ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به وطن و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: در جهانی سرشار از بیداد و ستمگری و استبداد، مردی از جنس بیداری، شجاعت و عشق، عَلَم و بیرق آزادی خواهی و احیای اسلام ناب محمدی (ص) را برافراشت و بذر امید را در کشتگاه خاطر میلیون‌ها ایرانی مظلوم و دربند رژیم ستمشاهی کاشت.

در سایه رهبری‌های حکیمانه امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، با مشارکت مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان والامقام، در سال ۵۷ از این بذر امید؛ نهالی سبز سربرآورد که در شاخساران پرامیدش، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی چله کرده بود و اندک اندک طی سال‌ها و دهه‌ها به درختی گلشن و تناور تبدیل شد که سایه‌اش، مامن و ملجاء آفتاب سوختگان ستم شاهی بود.

دهه فجر و پیروزی، که با ورود تاریخی امام راحل (ره) پس از ۱۵ سال تبعید به وطن به وقوع پیوست، سرآغاز زایش فتح الفتوحی جاودان در تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی شد و ۲۲ بهمن، روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با ایستادگی، مبارزه بی‌امان و سراسری امت اسلامی رقم زد.

تجلی درخشان حماسه و سرافرازی ملت ایران که غریو آزادی خواهی و استقلال‌ طلبیشان در خاطر آزادگان و مستضعفین جهان طنین انداز شد، امروز به نماد و الگویی برای کشور‌های ستمدیده، آزادی‌خواه و مستضعف تبدیل شده و روح آزادگی را در ملت‌های در بند بیدار کرده است.

انقلاب اسلامی امروز در چله دوم از حیات گرانبار خود، در اوج غنا و پیشرفت قرار دارد و در سایه رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) با اقتدار به سوی قله‌های متعالی پیشرفت در گام دوم خود گام بر می‌دارد.

چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی در حالی فرا رسید، که دشمنان، روز به روز از استحکام میثاق ملت با آرمان‌های امام (ره)، شهیدان والامقام و رهبر معظم انقلاب مایوس‌تر شده اند و ناامید از ثبات و پیشرفت و عزت و شکوه بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی، به دنبال ایجاد فاصله بین حکومت و مردم هستند و بر طبل توخالی تفرقه اندازی می‌کوبند.

درود بر ملت بزرگ ایران اسلامی که با باور عمیق به ارزش‌های انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه در تمامی صحنه‌های صیانت از کیان نظام؛ همواره دشمنان زبون را در اجرای خدعه‌ها و نیرنگ‌های پوشالی خود مایوس می‌کند.

در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب و شهدای والامقام و گلگون کفن بویژه مرد میدان و عمل و فاتح دل‌ها، سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»؛ را گرامی می‌داریم و ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر به همه فجر آفرینان و مردم ولایتمدار و انقلابی مازندران، از آستان خداوند قادر متعال، توفیق و سربلندی روزافزون ملت بزرگ ایران اسلامی خاصه مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار مازندران را در پیمودن راه شهدا و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب مسئلت دارم.

انقلاب اسلامی در تداوم راه و دست یابی به اهداف متعالی خود نیازمند عملی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است و در این مسیر بیش از هر چیز به اراده، توان و پویایی جوانان و نخبگان خود وابسته است که یقین دارم آن روز‌های پرامید و سبز در سایه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی تحقق می‌یابد. ان‌شاء‌الله‌تعالی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها