رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

عزت جامعه اسلامی در گرو تبعیت از ولایت است

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» گفت: باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین بود و از ولایت که عزت و شرف ما در گرو تبعیت از اوست پیروی کرد.
کد خبر: ۴۹۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰ - 09January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع و تدفین شهید گمنامی که در تیر ۱۳۶۷ در تک دشمن در زبیدات به شهادت رسیده با حضور حجت‌الاسلام «سیدضیاءالدین آقاجانپور» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) و جمعی از کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در صنایع حضرت یونس (ع) تشییع و به‌خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در این مراسم اظهار داشت: شهدای گمنام با سربند یا زهرا (س) به یاری دین خدا شتافتند و در گریه‌ها و ناله‌های خود این چنین گفتند که فاطمه جان اگر آن روز یاریت نکردند اما ما در این مقطع تاریخی آمده‌ایم تا یاور تو باشیم.

وی افزود: بعد از رحلت نبی مکرم اسلام (س) مردم به جای اینکه به خاندان اهل‌بیت عرض تسلیت داشته باشند به خانه دختر پیامبر (س) حمله کردند و در خانه را آتش زدند و پهلوی خانم را شکستند و محسن عزیزش را به شهادت رساندند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: در سال‌های زیادی شیعه برای مصیبت‌هایی که بر خاندان اهل‌بیت پیامبر (س) روا شده گریه کرده و در احادیث ما فرمودند که شیعه باید گریه کند.

آقاجانپور با بیان اینکه کشورهای منطقه نوکر اجانب هستند اگرچه نماز به‌جا می‌آورند، گفت: اگر شیعه به میدان نیاید و از اسلام دفاع نکند از اسلام اثری باقی نمی‌ماند. دفاع دختر پیامبر (س) از ولایت بود چون ولایت اساس اسلام است و اگر ولایت نباشد نماز، روزه و حج نیز اثر خود را نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: شهید والامقام گمنامی که من و شما افتخار حضور در مراسم تشییع او را داریم برای دفاع از اسلام و یاری دین خدا به حضرت صدیقه طاهره (س) تأسی کرد و جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و به‌ شهادت تا اسلام، قرآن، نماز و جهاد بماند و از این آزمون سربلند بیرون آمد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بیان داشت: جهاد اصغر تمام شد اما جهادهای دیگر پیش روی ماست که امروز مهمترین آن جهاد اکبر است که مبارزه با نفس را در بر می‌گیرد.

آقاجانپور تأکید کرد: پیام شهدا از جمله شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده به همه ما این است که در برابر نظام سلطه مقاومت و ایستادگی کنیم و هر کس عهده‌دار هر مسئولیتی است مأموریت خود را به نحو احسن به انجام برساند. باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین بود و از ولایت که عزت و شرف ما در گرو تبعیت از اوست پیروی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار