رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی:

مقاومت، وحدت و خودباوری در مقابل استکبار، دستاورد شهید سلیمانی است

سردار افشار با اشاره به دستاورد‌های منطقه‌ای و بین‌المللی شهید سلیمانی گفت: مقاومت، وحدت و خودباوری در میان ملت‌های منطقه که زیر سلطه استکبار جهانی قرار داشتند از دستاورد‌های حاج قاسم بوده است.
کد خبر: ۴۹۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 02January 2022

مقاومت، وحدت و خودباوری در مقابل استکبار، دستاورد شهید سلیمانی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار علیرضا افشار، رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای خانواده و ستاد گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی دستاورد‌های خون شهید عزیز در داخل کشور، منطقه و سطح جهانی را مطرح کردند و در حقیقت این سخنان، آینه تمام نمای دستاورد‌های این شهید عزیز بود.

وی به وجهه ملی شهید سلیمانی اشاره و بیان کرد: در کشور گروه‌ها و جریاناتی وجود دارند که ادعای ملی گرایی می‌کنند و خود را نماینده خلق و مردم می‌دانند، اما شاهد هستیم در تشییع شهید سلیمانی مردم حضوری با شکوه داشتند، زیرا شهید سلیمانی همه وجود خود را در خدمت مردم قرار داد و این درسی برای همه مسئولین است.

رئیس اندیشکده جنگ نرم در مصاحبه تلفنی با رادیو گفتگو درباره ابعاد بین المللی شهید سلیمانی اظهار کرد: دستاورد‌های شهید سلیمانی در سطح بین المللی دو بخش عمده است. نخستین دستاورد، مقاومت و وحدت کشور‌های منطقه و همچنین خودباوری در میان ملت‌های منطقه است که زیر سلطه استکبار جهانی قرار داشتند. این مهم یک دستاورد بزرگ است، زیرا امروز شاهد خروج آمریکایی‌ها به طور کامل از کشور عراق هستیم و به زودی نیز از سوریه خواهند رفت.

وی افزود: دستاورد دیگر شهید سلیمانی این است که استکبار جهانی از ناحیه مجاهدت‌های آن شهید بزرگوار، نیرو‌های مدافع حرم و همچنین رزمندگان کشور‌های تحت اشغال شکست سنگینی داشتند. امروز این اتحاد و مقاومت، تبدیل به قدرتی در برابر استکبار جهانی شده اند و با تکیه به قدرت بازدارندگی که به وجود آمده است، امنیت را بیش از گذشته خواهیم داشت.

افشار بیان کرد: وقتی رژیم صهیونیستی و آمریکا احساس می‌کنند به ازای هر تهدیدی که انجام می‌دهند، چند برابر آسیب و تهدید وارد می‌شود، دست به اقدامی علیه کشور‌های منطقه نمی‌زنند. در حقیقت تعادل قدرتی که در منطقه به وجود آمده است، رژیم صهیونیستی را از هر گونه حمله حتی به غزه و لبنان پرهیز می‌دارد. این دستاورد‌های بین المللی و منطقه‌ای بدون تلاش‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دست یافتنی نبود. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار