قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره):

سردار سلیمانی برای حل مشکلات و رفع موانع هیچ مرزی نمی‌شناخت

«خاکسار قهرودی» گفت:سردار سلیمانی برای حل مشکلات، گره گشایی و رفع موانع در حوزه های متعدد، هیچ مرزی را به رسمیت نمی شناخت.
کد خبر: ۴۹۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ - 02January 2022

شهید سلیمانی مرز انسان بودن را در نوردیده بود و به قله های انسانیت رسیده بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «مصطفی خاکسار قهرودی» قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز در رزمایش کمک مؤمنانه در محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان اظهار داشت: خدمت گذاری درس آموزنده‌ای از زندگی حاج قاسم است که همه زندگی شهید سلیمانی، ترجمه این معنا بود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: مشخص بود که شهید سلیمانی درس مکتب دینداری، تشیع و مکتب اهل بیت (ع) را به خوبی آموخته است و در این درس شور عشق، محبت و دلدادگی داشت.

وی ابراز کرد: آنچه که این روزها به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیان می شود چیزی جز تکرار و تذکر نیست؛ شهید سلیمانی به قله های انسانیت دست یافته بود و آنچه که ما از شهید سلیمانی می دیدیم، چیزی جز ایثار، از خود گذشتگی برای مردم نبود.

خاکسار قهرودی تصریح کرد: شهید سلیمانی برای حل مشکلات، گره گشایی و رفع موانع در حوزه های متعدد، هیچ مرزی را به رسمیت نمی شناخت آنجایی که انسان نیاز به کمک، حیات، مقاومت، ظلم ستیزی دارد و هر جا که از این سخنان بود، حاج قاسم حاضر بود و راه گشایی می کرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: باید به تأسی از مکتب شهید سلیمانی به گونه ای به عرصه خدمت گذاری برویم که هیچ مانعی در مسیر به عنوان مشکل نبینیم و در هر مسیر دل به خطر بزنیم و با پذیرفتن ریسک و خطر به سمت مانع گشایی برای خدمت گذاری برویم و آنچه که به عنوان مکتب حاج قاسم از ان یاد می شود و برای ما درس آموز و گره گشاست، همین است که همه کسانی که در نظام اسلامی در هر لباسی توفیق خدمت گذاری دارند باید اینگونه خدمت کنند و به میدان بیایند نه به گونه ای که برای انجام خدمت به ویژه برای مردم نیازمند و محروم موانع قانونی مطرح شود.

وی تصریح کرد: نباید برای خدمت گذاری و حل مشکلات، موانع بیان شود، موانع باید رفع موانع شود و باید با هم افزایی، هم دلی،  پشتیبانی و حمایت با استفاده از همه ظرفیت های قانونی برای خدمت گذاری قدم برداشت.

خاکسار قهرودی ادامه داد: درآمد پایدار چیزی است که با این نگاه، انگیزه، درس آموزی، با هماهنگی، همدلی و هم افزایی اتفاق می افتد که از خداوند متعال عاجزانه می خواهیم که در مسیر مقدس در شرایطی که دولت سیزدهم به طور جدی با همه تلاش و با استفاده از همه ظرفیت ها و به نگاه به همه اقتدار و توانمندی هایی که نظام و دوبت و مردم دارند در صحنه آمده، همه ما را با درک این شرایط و درس آموزی از این مردی که مردانه در همه صحنه ها و مشکلات حرکت کرد،حرکت کنیم و در ارائه خدمات به مردم موفق شویم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: دولت، مجلس و دیگر مسئولان مختلف اگر دست به دست هم دهیم، دشمن قطعا عقب نشینی می کند و ما بر مشکلاتمان روز به روز فائق خواهیم آمد و قله های متعدد خدمت گذاری را طی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها