استاندار کرمانشاه:

یاد و خاطره سردار سلیمانی باید به بهترین شکل گرامی داشته شود

«بازوند» گفت: سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، نماد مقاومت جهان اسلام است و یاد و خاطره این سردار سرافراز و سرباز رشید اسلام باید به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.
کد خبر: ۴۹۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ - 22December 2021

یاد و خاطره سردار سلیمانی باید به بهترین شکل گرامی داشته شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه که در سالن شهدای استانداری با محوریت روز جهانی مقاومت و ستاد مراسم شهدای گمنام برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، وی را نماد مقاومت جهان اسلام معرفی کرد و اظهار داشت: یاد و خاطره این سردار سرافراز و سرباز رشید اسلام باید به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.

بازوند همچنین خواستار مردمی برگزار کردن مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی شد و افزود: مردم ما عاشق این چهره کم نظیر و اثرگذار بوده و هستند و قطعا برای بزرگداشت وی هرکسی هرچه در توان داشته باشد دریغ نمی کند.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با نیروهای حشدالعبی عراق، یادآوری کرد: یکی از آن ها در این دیدار بسیار از حاج قاسم سلیمانی به نیکی یاد می کرد و سخن گفتن با ایشان را برای خود عبادت می دانست، بنابراین همه ما موظف هستیم به نحو مطلوب یاد و خاطره سردار دل ها را گرامی بداریم.

استاندار همچنین به مراسم تشییع پیکر باشکوه سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: در این مراسم اوج قدرت و سرمایه اجتماعی کشور به نمایش گذاشته شد و همه دنیا علاقه و ارادت مردم به سردار بی ادعای خود را مشاهده کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها