جانشین فرمانده کل سپاه:

شهادت «ایرلو» نتیجه جنایت محور غربی-عربی است

سردار فدوی با بیان اینکه علت بازگشت ایرلو به ایران نبود خدمات درمانی در یمن بود، گفت: حصر مردم یمن برای جلوگیری از تأمین دارو و خدمات درمانی یکی از جنایت‌های محور غربی-عربی است.
کد خبر: ۴۹۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ - 22December 2021

شهادت «ایرلو» نتیجه جنایت محور غربی-عربی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با بیان اینکه شهید ایرلو از رزمندگان دفاع مقدس است که عمری در دفاع مقدس و سپس در صحنه‌های دیگر حضور داشت، اظهار داشت: در حالی که سنی از حسن ایرلو گذشته بود، اما در مأموریتی به‌عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران به‌جایی رفت که به مدت هفت سال است همه جنایتکاران دنیا اعم از آمریکا، اروپا و سران مرتجع عرب در یک جنگی ناحق و نابرابر علیه مردم مظلوم یمن جنایت می‌کنند.

سردار فدوی تأکید کرد: جنایتکاران در یمن نه‌تنها پیروزی به دست نیاوردند بلکه همواره ناکام بودند و هر روز نیز به جنایت خود ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه مردم یمن هر روز با یک جنایت مواجه هستند و جنایتکاران همواره جنایت خود را ادامه می‌دهند، گفت: حصر مردم این کشور برای جلوگیری از تأمین دارو و خدمات درمانی نیز یکی از این جنایت‌ها است که کشور‌های غربی و برخی سران عرب مرتکب شده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه علت بازگشت ایرلو به ایران نبود خدمات درمانی در یمن بود، گفت: در ماجرای ابتلای سفیر ایران به کرونا، جمهوری اسلامی ایران توانست او را برای طی مراحل درمان به کشور باز گرداند در حالی که مردم یمن سال‌ها است که از امکانات درمانی محروم و در کشورشان با انواع مختلف بیماری‌ها مواجه هستند و نمی‌توانند از خدمات پزشکی بهره‌مند شوند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار