رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا:

توانمندی موشکی و پهپادی ایران موجب حیرت سایر کشورها شده است

حجت‌الاسلام «صنعت‌پور امیری» با بیان اینکه جمهوری اسلامی در قدرت نظامی دست برتر را دارد، گفت: به واسطه تلاش‌های علمی جوانان کشورمان، در حوزه موشکی و پهپادی چشم دنیا را خیره کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۹۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ - 19December 2021

حجت‌الاسلام حسین صنعت‌پور امیریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش صبح امروز (یکشنبه) در جشنواره جوان سرباز این نیرو، اظهار داشت: در کشور اسلامی، سرباز زینت آن کشور محسوب می‌شود و این در حالی است که سربازان در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، دفاع مقدس و دوران پس از جنگ تحمیلی نقش‌آفرین بودند؛ لذا این موضوع نشان می‌دهد که سربازان در دفاع از انقلاب اسلامی و تداوم آن حضوری حائز اهمیت دارند.

وی افزود: امروز هر کشوری که می‌خواهد پیشرفت کند، باید قدرت فرهنگی، نظامی و اقتصادی داشته باشد؛ به عبارت دیگر، کشوری می‌تواند موفق عمل کند که دارای قدرت فرهنگی، نظامی و اقتصادی باشد که بر این اساس، جمهوری اسلامی در قدرت نظامی دست برتر را دارد؛ زیرا آمریکا با همه وجود بیش از ۴۰ سال است تلاش می‌کند به کشورمان بازگردد، ولی تاکنون موفق به چنین کاری نشده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش ادامه داد: در این رابطه آمریکا شبانه‌روز در حال توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران است تا بلکه بتواند جایگاه از دست رفته خود را در ایران مجدداً به دست بیاورد.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور در ادامه گفت: امروز قدرت موشکی ایران در نقطه‌ای قرار دارد که دشمن التماس می‌کند تا بلکه از این قدرت دست برداریم و این موضوع در حوزه پهپادی هم صادق است؛ چرا که در این حوزه نیز کشور‌های صاحب قدرت نظامی، آن را طلب می‌کنند.

وی اضافه کرد: اما در حوزه فرهنگی علی‌رغم اقدامات فراوانی که صورت گرفته است، گلایه‌هایی در این حوزه وجود دارد؛ زیرا ضربه‌هایی که امروز در جنگ نرم می‌خوریم، ناشی از ضعف‌هایی است که در این حوزه داریم؛ لذا آن‌هایی که جنگ نرم را باور دارند، تلاش‌های مضاعفی را برای مقابله با این جنگ انجام می‌دهند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا افزود: در حوزه اقتصادی نیز بخشی از مشکلات موجود ناشی از سوء تدبیر است؛ زیرا در سال‌های گذشته به موضوع اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی شد که اگر توجه لازم صورت می‌گرفت، امروز در حوزه اقتصادی شاهد چنین مشکلاتی نبودیم.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور سپس به موضوع اهمیت علم‌آموزی نیز اشاره و عنوان کرد: اگر غرب به ما و سایر کشور‌ها زور می‌گوید به دلیل داشتن علم است؛ ولی با این حال جمهوری اسلامی ایران که اکنون در رتبه ۱۶ علمی جهان قرار دارد، تاکنون در برابر زورگویی‌های آمریکا تسلیم نشده است؛ زیرا به واسطه تلاش‌های علمی جوانان کشورمان، در حوزه موشکی و پهپادی چشم دنیا را خیره کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار