رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

ارزش‌های نظام اسلامی با نیکوکاری به اوج می‌رسد

حجت‌الاسلام «ادیانی» گفت: حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی یک تکلیف است که با احسان، انفاق، اطعام و نیکوکاری به اوج خود می‌رسد.
کد خبر: ۴۹۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ - 16December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سومین گردهمایی خادمان گروه جهادی ملی ۷۲ خوان احسان حسینی و نذرواره حسینی با حضور حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام ادیانی در این مراسم با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌هاست، اظهار داشت: حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی یک تکلیف است که با احسان، انفاق، اطعام و نیکوکاری به اوج خود می‌رسد.

وی افزود: نذرواره حسینی یک برنامه بزرگ و دارای ارزش والا و معنوی است و افرادی که در این مسیر مقدس حرکت می‌کنند توفیق بزرگی یافته‌اند و در این مسیر باید ثابت قدم و استوار باشند.

ادیانی در پایان گفت: اگر کارهای نیک همچون نذر و انفاق برای حضرت اباعبدالله (ع) باشد، منشاء خیر و برکت و منشاء اثر خواهد شد؛ انقلاب اسلامی که در راه جهانی شدن است، بخاطر عظمت مکتب حسین بن علی (ع) است و این نذرواره چون به نیت حضرت سیدالشهدا (ع) است، شرافت افضل و عظیم پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار