سردار کارگر:

راهیان نور روحیه مقاومت را در جامعه تقویت می‌کند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گفت: یکی از اقدامات مهمی که باعث حفظ و گسترش روحیه دفاع مقدس و مقاومت می‌شود برگزاری اردوهای راهیان نور است و این حرکت فرهنگی که مورد تأیید و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده تاکنون برکت فراوانی را به‌همراه داشته است.
کد خبر: ۴۹۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵ - 16December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در استان خراسان رضوی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار کارگر در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروهای نظامی و انتظامی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: پرچمدار دفاع مقدس و ارزش‌ها، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، کمتر دیداری هست که ایشان به دفاع مقدس اشاره نداشته باشند.

وی افزود: معظم‌له از دفاع مقدس به‌عنوان یک گنجینه نام می‌برند. دفاع مقدس بی‌مانند است. اگر تاریخ ایران را بررسی کنید می‌بینید معاهداتی که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از روی بی‌کفایتی حکام وقت بسته شده چه بر سر کشور آورده‌ است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد که این اقتدار به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگرانی است که در دفاع مقدس حماسه آفریدند.

سردار کارگر با بیان اینکه حاج قاسم هر چه به رهبر معظم انقلاب اسلامی نزدیکتر شد اوج گرفت، خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس تابلویی است که از دور عظمت دارد و هر چه به آن نزدیکتر می‌شویم این عظمت بیشتر می‌شود.

وی تأکید کرد: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد تا حافظه تاریخی جامعه حماسه عظیم دفاع مقدس را فراموش نکند. یکی از اقدامات مهمی که باعث حفظ و گسترش روحیه دفاع مقدس و مقاومت می‌شود برگزاری اردوهای راهیان نور است و این حرکت فرهنگی که مورد تأیید و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده تاکنون برکت فراوانی را به‌همراه داشته است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش پایانی سخنانش به ضرورت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تأکید کرد و گفت: با توجه به حضور ۳۰ میلیون زائر در مشهد، سطح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که در مشهد ساخته می‌شود ملی دیده شده که امیدواریم با استقبال زائران بارگاه منور رضوی شاهد رونق این مرکز باشیم.

در این نشست سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گزارشی از روند اجرای مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارائه کرد.

همچنین فرمانده ارشد نظامی و انتظامی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح یگان‌ها تحت امر، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای کیفی کردن فعالیت‌های این حوزه ارائه کردند و سردار کارگر نیز دستورات و تدابیر لازم را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار