امیر نامی در نشست "بررسی حقوق بشر آمریکایی":

جنایت وسیله آمریکا برای سیطره بر جهان است

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آمریکایی‌ها جنایت را پیشه خودشان کرده‌اند تا خوی استکباری را بر جهان سیطره بیفکنند و بر جهان تسلط یابند.
کد خبر: ۴۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ - 04July 2015

جنایت وسیله آمریکا برای سیطره بر جهان است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر "محمدحسن نامی" جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در نشست بررسی حقوق بشر آمریکایی که صبح امروز در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، بیان کرد: هفته حقوق بشر آمریکایی از تاریخ 6 الی 12 تیر ماه است که شرارتهای آمریکا علیه مردم ایران نمود بیشتری یافت.

وی افزود: نیمی از چند ثروتمند دنیا صهیونیست هستند. مردم آمریکا نیز در دست این ثروتمندان اسیر هستند و بر جان مردم چنبره افکندهاند.

نامی با بیان اینکه بیش از 75 درصد فضای مجازی در اختیار صهیونیستها است، گفت: آمریکا 16 سازمان اطلاعاتی دارد. آنها تمام اطلاعات روی اینترنت را در آنجا مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تمام این سازمانهایی که ذکر شد برای ایجاد سلطه و خوی استکباری ایجاد شده است. در فضای مجازی تلاش میکنند تا انسانیت را به سبک خود القا کنند و ابزارشان اقناع سازی است. سپس ذهن انسانها را به سمت اهداف خود سوق میدهند.

وی افزود: استکبار در همین فضا سه راهبرد درگیری شیعه با سنی، سنی با سنی و شیعه با شیعه را پیگیری میکند تا جهان اسلام را از بین ببرد.

نامی خاطرنشان کرد: در 50 سال گذشته هر سال یک جنگ، کودتا و یا جنایت بشری توسط آمریکا در جهان ایجاد شده است. در سال 1950 جنگ دو کره را ایجاد کردند. سپس جنگ ویتنام، بوسنی و هرزگوین، جنگ اول خلیج فارس، عراق و افغانستان ایجاد کردند که اینها نمونه شاخص جنایت آفرینی آنان است. در برهه کنونی نیز داعش را که دست پرورده و طراحی شده توسط آنهاست به جان مردم مسلمان منطقه انداختند.

وی ادامه داد: اگر مقاومت در کشورهای سوریه و عراق ایجاد نمیشد معلوم نبود چه بر سر مردم منطقه میآمد. این کشتارها دستآورد آمریکاست.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در ادامه به حوادث هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: در تاریخ 6 تیر سال 60 رهبر معظم انقلاب مورد سو قصد گروهکهای مورد تامین آمریکا قرار گرفت. در 26 سال گذشته اگر هدایتهای رهبر معظم انقلاب نبود 3 جنگ بزرگ در دنیا رخ میداد.

نامی تصریح کرد: در تاریخ 7 تیر سال 66 سردشت مورد بمباران شیمیایی قرار گرفت که تمام بمبهای آن تولید شده توسط کشورهای آمریکا و استکباری بود. همچنین 11 تیر سالروز شهادت آیت الله صدوقی است که با حمایت آمریکا صورت گرفت. در تاریخ 12 تیر نیز یک موشک از ناو وینسنس به سمت هواپیمای مسافربری ایرانی صورت گرفت. ناو وینسنسی که حضورش در خلیج فارس نقض حقوق بین المللی دریاها بود. ابتدا این شلیک را توجیه کردند اما 4 روز بعد معاون نیروی دریایی آمریکا مدال افتخار به گردن فرمانده ناو انداخت.

وی افزود: در این جنایت 66 کودک، 56 زن، 43 مسافر خارجی و 92 نفر از اهل تسنن را به شهادت رساندند.

نامی در پایان بیان داشت: آمریکاییها جنایت را پیشه خودشان کردند تا خوی استکباری را بر جهان بیفکنند. اینان به دنبال جنایت آفرینی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها