شهید ونایى: فرزندان خود را به شیوه اسلامی تربیت کنید

شهید ربیع ونایى در وصیت‌نامه خود آورده است: «فرزندان خود را به شیوه اسلامی تربیت و بزرگ کنید به‌گونه‌ای که ادامه‌دهنده راه سرخ شهادت باشند.»
کد خبر: ۴۹۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ - 21November 2021

شهید ونایى: فرزندان خود را به شیوه اسلامی تربیت کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».  

وصیت‌نامه شهید ربیع ونایى

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به پیشگاه حضرت ولى عصر (عج الله) فرمانده واقعى جبهه‌هاى نبرد حق علیه باطل و سلام بر امام امت این پیر جماران و این بیدارکننده امت ایران؛ وصیت‌نامه خود را آغاز مى‌کنم.

پدر بزرگوار و مادر مهربانم بر شما دعا و سلام مى‌رسانم، شما زحمت زیادى براى من کشیدید و من نتوانستم زحمت‌های شما را جبران نمایم. امیدوارم که این فرزند کوچکتان را حلال و شهادتم را قبول کنید. برادران و خواهرانم از تمامى شما حلالیت می‌طلبم.

همسر و فرزندان عزیزم دعا و سلام می‌رسانم و از تمامى شما حلالیت مى‌خواهم و رسالت تو اى همسر خوبم این است که فرزندانم را اسلامی تربیت و بزرگ کنی و به آن‌ها بیاموزی که ادامه‌دهنده خط سرخ شهادت (همان راهى که من رفتم) باشند.

الهى ثناى تو گویم و به دنبال رضاى تو هستم، اکنون سری شوریده و باطنى پر تلاطم دارم و سینه‌اى دارم پر آتش و دیده‌اى پر آب.

الهى اگر طاعت بس ندارم در دو جهان کسى جز تو ندارم. الهى اگر چه بهشت چشم و چراغ است بی‌دیدار تو درد و داغ است

الهى، چون آتش فراق داشتى آتش دوزخ از چه افراشتى.

الهى ما را خواندى تأخیر کردیم، امر فرمودى کوتاهى کردیم، هیهات هیهات!

ما آنچه کردیم بی‌تدبیر کردیم، الهى تو غفار و من پرگناهم، مرا ببخش.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار