میزبانی شهدا از دل‌باختگان جهاد و شهادت در سرزمین نور + فیلم

در اردوهای راهیان نور می‌توان ساعات و لحظه‌هایی که نزدیک‌ترین شباهت به روز‌های دفاع مقدس دارند را تجربه کرد و در فضای معنوی نفس پاک شهدا قرار گرفت.
کد خبر: ۴۸۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷ - 18November 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، راهیان نور بزرگترین برنامه فرهنگی کشور است که هر سال با حضور میلیونی زائران شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با همکاری خادمین شهدا و راویان دفاع مقدس برگزار می‌شود. اگر مسافر راهیان نور سال‌های گذشته شده باشید و یا شیرینی خادمی در مناطق عملیاتی را چشیده باشید بر شور معنویت و فضای دل‌انگیز یادمان‌ها صحه خواهید گذاشت؛ ساعات و لحظه‌هایی که نزدیک‌ترین شباهت به روز‌های دفاع مقدس را داشته و دل‌ها را روانه جبهه‌هایی می‌کند که هر وجب خاکش با خون شهدا آبیاری شده و محل به خون غلتیدن رزمندگان است.

لحظه‌های شیرین خادمی وقتی رنگ و بوی جبهه دارد+ فیلم

هر سال جوانان زیادی در قالب گروه‌های خادمی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند. آنان در بازه زمانی ۱۰ روزه مشغول خدمت‌رسانی به زائران شهدا در یادمان‌ها و زیارتگاه‌های شده و تجربه‌ای ناب از میزبانی اهالی ایثار و شهادت را درک می‌کنند. اغلب این جوانان از دانش آموزان و دانشجویانی هستند که به صورت داوطلبانه وارد عرصه خادمی شده و در اوج برگزاری اردوهای راهیان نور که از اسفند تا میانه فروردین است در یادمان‌ها حاضر می‌شوند.

در ادامه کلیپی از حال و هوای خادمین شهدا، قبل از عزیمت به یادمان‌های دفاع مقدس را می‌بینید که توسط ستاد مرکزی راهیان نور تهیه و منتشر شده است.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها