فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

روحیه جهادی ویژگی برجسته کارکنان ناجاست

سردار «تقوی» گفت: گوناگونی و پراکندگی مأموریت‌های ناجا باعث شده تا کارکنان انتظامی در برابر چالش‌های گوناگون به‌صورت شبانه‌روزی و جهادی عمل کنند.
کد خبر: ۴۸۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷ - 09November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بازدید از فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزه با اشاره به تنوع مأموریت‌های پلیس اظهار داشت: گوناگونی و پراکندگی مأموریت‌های ناجا باعث شده تا کارکنان انتظامی در برابر چالش‌های گوناگون به‌صورت شبانه‌روزی و جهادی عمل کنند.

وی با تأکید بر نقش آموزش و شناخت در کلیه مأموریت‌های محوله گفت: بی‌تردید اگر آمادگی و هوشیاری در کلیه مراحل مأموریت و اقدامات پلیس در حد مطلوب باشد موفقیت و بازدهی در عملکرد پلیس چشمگیر خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی حفظ سلامت کارکنان در ساختارهای انتظامی را اولویت دانست و خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه ناجا، نیروی انسانی است و لذا پاسداری و نگهداشت آن از اهمیت والایی برخوردار است.

سردار تقوی ابراز داشت: بهره‌مندی از نیروی‌های متخصص و کارآمد یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش تلفات انسانی، افزایش بازدهی و نهایتا کشف و برخورد با جرایم است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: شناخت صحیح نوع مأموریت‌ و تجزیه و تحلیل دقیق آن سبب ارتقاء توان عملیاتی نیروی انتظامی در مأموریت‌های محوله می‌شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان ضمن قدردانی از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزه در برخورد با جرایم و ایجاد بسترهای لازم در ارتقاء توان انتظامی شهرستان اظهار امیدواری کرد: اقدامات مؤثر و چشمگیر نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان سبب ایجاد آرامش و ثبات اجتماعی در سطح جامعه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار