امام جمعه شهر خورموج:

پاسداران از روز اول انقلاب در صحنه حضور قدرتمند داشتند

«زاهددوست» گفت: پاسداران از روز اول انقلاب در صحنه حضور قدرتمند داشتند و هر روز شاهد قدرت نمایی سپاه هستیم و هر روز برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب ثبت می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ - 04November 2021

پاسداران از روز اول انقلاب در صحنه حضور قدرتمند داشتندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه شهر خورموج، امروز در گردهمایی یوم الله ۱۳ آبان که در مصلی نماز جمعه شهر خورموج برگزار شد، اظهار داشت: امروز شهادت دانش آموزانی است که در سال ۵۷ قبل از پیروزی انقلاب همگام با دانشجویان به صحنه دفاع از انقلاب آمدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر شاه سر دادند.

وی با اشاره به اینکه طاغوت این حرکت انقلابی را تحمل نکرد و تعداد زیادی از این عزیزان را در ۱۳ آبان ۵۷ به شهادت رساند گفت: بعد از فرار شاه، امام وارد کشور شد ولی این موضوع به مزاح بازماندگان شاه خوش نیامد و سفارت آمریکا در تهران به لانه جاسوسی به مرکز توطئه علیه انقلاب تبدیل شده بود که سربازان امام و دانشجویان پیرو خط امام این وضعیت را تحمل نکردند و آنجا را تسخیر کردند.

این مسئول با بیان اینکه پاسداران از روز اول انقلاب در صحنه حضور قدرتمند داشتند و هر روز شاهد قدرت نمایی سپاه هستیم و هر روز برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب ثبت می‌کنند افزود: آمریکا بعد از اینکه سربازانش در خلیج فارس دستگیر شدند درس عبرت نگرفتند و دوباره خود را رودررو قهرمانان سپاه قرار دادند و اقدام به راهزنی دریایی کردند که با پاسخ قدرت سپاه مواجه شدند.

امام جمعه شهر خورموج با اشاره به اینکه سپاه با تمام وجود از ایران، ایرانی و مرزهای آبی دفاع می‌کند،خاطرنشان کرد: سربازان آمریکایی تنها تماشاگر اقتدار سپاه در دریا بودند.

زاهددوست افزود: دشمنان باید بفهمند و متوجه باشند اگر بازهم مرتکب اشتباه شوند و دست تجاوز را از آستین‌های خود بیرون بیاورند بازهم سپاه به دلگرمی مردم و بسیجیان در برابر آنها ایستادگی می‌کند و بینی آنها به خاک می مالد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار