امام جمعه شوش:

تجزیه آمریکا و نابودی اسرائیل نزدیک است

حجت‌الاسلام علیزاده اصل گفت: پیشرفت تکنولوژی‌ در سیستم دفاعی کشور، آمریکا را به زانو در آورده است و تجزیه آمریکا و نابودی اسرائیل نزدیک است.
کد خبر: ۴۸۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ - 04November 2021

تجزیه آمریکا و نابودی اسرائیل نزدیک استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «مهدی علیزاده اصل» امام جمعه شوش امروز در مراسم ۱۳ آبان که در مصلای نماز جمعه شوش برگزار شد، اظهار داشت: سیلی سپاه پاسداران به آمریکا که خبر آن روز گذشته منتشر شد مصداق استکبارستیزی و عدالتخواهی است.

وی افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و اهمیت حوادث این روز کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

علیزاده اصل ادامه داد: امام خمینی (ره) پیروزی انقلاب را در ۲۲بهمن ماه ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ بیان کرد و روز تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار را انقلاب دوم دانست.

امام جمعه شوش بیان داشت: یکی از علائم عدالتخواهی، استکبارستیزی است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب عدالتخواه و استکبارستیز بوده‌اند.

 وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها در فضای مجازی افزود: نباید بدون دلیل و بر اساس ظن، آبروی کسی را در فضای مجازی برد این رویه عدالتخواهی و استکبارستیزی نیست.

حجت الاسلام علیزاده اصل متذکر شد: پیشرفت تکنولوژی‌ در سیستم دفاعی کشور، آمریکا را به زانو در آورده است و تجزیه آمریکا و نابودی اسرائیل نزدیک است.

به مناسبت روز ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران از سوی دانشجویان انقلابی و روز استکبار ستیزی، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم شهرستان های شوش و کرخه در محل مصلای نماز جمعه تجمع و این روز را گرامی داشتند. شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهای «امروز روز ملت ایران است، روز مبارزه با استکبار است» و «ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای»، خشم و انزجار خود را از مستکبران جهان فریاد زدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار