فرمانده سپاه کازرون:

نسل های بعد از انقلاب با انگیزه تر و با بصیرت تر از نسل اول شده اند/ قرار نبود بر غربت شهدای گمنام بیفزاییم

فرمانده سپاه کازرون گفت: نسل های بعد از انقلاب هیچ تفاوتی با نسل اول انقلاب ندارند بلکه با انگیزه تر و با بصیرت تر شده اند.
کد خبر: ۴۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ - 23June 2015

نسل های بعد از انقلاب با انگیزه تر و با بصیرت تر از نسل اول شده اند/ قرار نبود بر غربت شهدای گمنام بیفزاییم

به گزارش دفاع پرس از فارس، امام جمعه قائمیه، فرمانده سپاه کازرون و هیئت همراه به زیارت مرقد مطهر شهدای گمنام شهر قائمیه رفتند و از نزدیک در جریان وضعیت قبور مطهر شهداء قرار گرفتند.

در حاشیه این بازدید، سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی به رشادت های دلیر مردانی که برای دفاع از کشورشان و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه جانشان را نثار کردند اشاره و اظهار داشت: اگر امروز شاهد ایرانی مقتدر و با ثبات در ناامن ترین منطقه دنیا هستیم به برکت خون جوانانی است که دنیای خود را با خدا معامله کردند.

فرمانده سپاه کازرون رقم خوردن حماسه های به یاد ماندنی در ایام دفاع مقدس را به سبب وجود افرادی دانست که امیدشان فقط به خدا و حمایت رهبر کبیر انقلاب و دعای ملت ستمدیده ایران بود و سپس عنوان داشت: جای تاسف است کسانی برای دوستی با آمریکای جنایت پیشه، حاضرند از عزت و شرافت ملت دست بکشند و یوغ بندگی به گردن بیندازند در حالی که مردم بارها ثابت کرده اند ذره ای از آرمان های انقلاب دست نخواهند کشید.

وی در ادامه تصریح کرد: آمریکا خواب برگشت به ایران را با خود به گور خواهد برد، چون با شکوه ترین اجتماعات کشورمان در روز قدس، 22 بهمن، بدرقه شهدا و محکومیت جنایات غرب و در رأس آن آمریکا صورت می گیرد و این نشان از این دارد که نسل های بعد از انقلاب هیچ تفاوتی با نسل اول انقلاب ندارند بلکه با انگیزه تر و با بصیرت تر شده اند.

فرمانده سپاه کازرون در پایان به وضعیت نامطلوب قبور شهدای گمنام اشاره کرد و ابراز داشت: قرار نبود برغربت شهدای گمنام بیافزاییم و باید به سرعت مرقد این بزرگواران را از این شرایط خارج و زمینه رفت و آمد مردم به این مکان مقدس را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها