رئیس بنیاد شهید:

گلزارهای شهدا به مراکز فرهنگی تبدیل می‌شود

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه هزار گلزار شهدا امکان تبدیل به مراکز فرهنگی را دارد، گفت: گلزارهای شهدا در دو استان به صورت پایلوت به مراکز فرهنگی تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۴۸۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ - 03November 2021

گلزارهای شهدا به مراکز فرهنگی تبدیل می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه چهارشنبه در حاشیه یادواره شهدای شهرستان «لردگان» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال ۱۳۶۵ شیر مردان «لردگان» با پای پیاده و همتی بلند به خط مقدم جبهه حرکت کردند و رشادت‌ها آفریدند.

وی با بیان اینکه راه ایثار، شهادت و فداکاری باز است، تصریح کرد: اشتغال و مسکن ایثارگران کشور به صورت جدی پیگیری می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به طرح مشترک بنیاد شهید کشور و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکلات اشتغال از طریق مراکز توانمندی اشتغال رفع می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی دیدار با تعدادی از ایثارگران، مشاهده و بررسی مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا را از جمله برنامه‌های سفر به استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۷۵۰ هزار واحد مسکن مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه ۲۸۲ هزار نفر در سامانه‌های بنیاد شهید برای اشتغال ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: وضعیت بیکاری و مسکن قشر ایثارگر نسبت به نرخ کشوری بالاتر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه هزار گلزار شهدا امکان تبدیل به مراکز فرهنگی را دارد، افزود: گلزارهای شهدا در دو استان به صورت پایلوت به مراکز فرهنگی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار