تاکید رئیسی بر مقابله با قاچاق سازمان‌یافته و جریان مافیاییِ پشت‌ پرده

حجت‌الاسلام «رئیسی» گفت: مشکل کشور قاچاق سازمان‌یافته است. باید بسیج شویم؛ نیروهای اطلاعاتی باید برای شناسایی عناصر قاچاق سازمان‌یافته و دست‌های پشت‌ پرده و جریان مافیایی قاچاق همت کنند.
کد خبر: ۴۸۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ - 08October 2021

تاکید آیت‌الله رئیسی بر مقابله با قاچاق سازمان‌یافته و جریان مافیاییِ پشت‌ پردهبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» در حاشیه بازدید از انبار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در بوشهر اظهار داشت: باید همت شود تا هرچه زودتر تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در سراسر کشور مشخص شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه عمیقاً به بازنگری ساختاری سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعتقاد دارم، گفت: ممکن است بعد از مدتی کوتاه این مشکل دوباره دیده شود.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: بنابراین ظرف مدت 3 ماه باید در ساختار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بازنگری صورت گرفته و وضعیت اموال‌ موجود در انبارها نیز تعیین‌تکلیف شود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر مقابله با قاچاق سازمان‌یافته و جریان مافیاییِ پشت پرده، گفت: مشکل کشور قاچاق سازمان‌یافته است. باید بسیج شویم؛ نیروهای اطلاعاتی باید برای شناسایی عناصر قاچاق سازمان‌یافته و دست‌های پشت‌پرده و جریان مافیایی قاچاق همت کنند.

رئیس جمهور گفت: اینکه طرف یک کالایی از آن‌سوی مرز آورده یا در یک لنج چند قلم کالا بوده و یا موضوع کوله‌بری، بحث ما نیست بلکه جریان مافیای قاچاق باید مورد بررسی قرار گیرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار