غواصان دریادل-2/ نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص غواصان دریادل و خط شکن؛

مجاهدت غوّاصان دریادل عملیات کربلای 4 و 5، هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت

پس از انتشار خبر کشف پیکر ۱۷۵ شهید غواص و خط شکن، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت العظمی خامنه‌ای مبادرت به انتشار یکی از فرمایشات ایشان درباره غواصان شهید کرد.
کد خبر: ۴۸۲۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ - 14June 2015

مجاهدت غوّاصان دریادل عملیات کربلای 4 و 5، هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، پس از انتشار خبر کشف پیکر 175 شهید غواص و خط شکن و ابراز ارادت کلیه آحاد مردم عزیز در فضای مجازی، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت العظمی خامنهای و فرماندهی معزز کل قوا نیز مبادرت به درج یکی از فرمایشات ایشان درباره غواصان شهید و انتشار طرحی درباره غواصان دریادل و خط شکن کرده است. متن فرمایشات در ادامه میآید:

«مجاهدت غوّاصان دریادل عملیات کربلای چهار و پنج، هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت. آنها همچنانی که خدای متعال فرموده است زندهاند. ما باید تلاش کنیم آن ارزشها را، که آنها به خاطر آن در این میدانها وارد شدند، زنده بداریم... این شهیدان دریادل و خط شکن متعلق به همه ملت ایرانند.»

برگرفته از بیانات رهبر انقلاب در  22 و 82/7/23

برای دیدن سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کامران خندابی
|
-
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
با سلام ای کاش کمی رسانه ها ازفدا کاریهای این شهدا در روزهای جنگ را به تصویر قلم می کشیدند تا مردم بیشتر در جریان رشادت این شهدا قرار می گرفتند. تمام رسانه ها به مطالب و فعالیت های چند روز اخیر پرداخته اند.
شهلا خیراللهی
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
واقعا با وجودم از شهدا ممنونم .شما بدون هیچ چشم داشتی برای آرامش ما از خودتون گذشتید ....فداکاریتون قابل مقایسه با هیچ محبتی در عالم نیست ممنون ازشما فرشته های بهشتی
نظر شما
پربیننده ها