ضربه وزارت اطلاعات به شبکه کلاهبرداری کینگ‌مانی؛

سوداگران رمز ارز دستگیر شدند

یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مورد ضربه قرار گرفت و عناصر آن دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۸۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 29September 2021

سوداگران رمز ارز دستگیر شدندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از دستگیری اعضای یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‎الشریف) یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت.

این باند با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمز ارز مجعول «کینگ‌مانی»، مبالغ هنگفتی را از زیرمجموعه‌های خود کسب کرده و با ایجاد نوسانات ساختگی در قیمت رمز ارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده است.

در این عملیات اعضاء این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر شدند و به‌دلیل تعداد زیاد مالباختگان، پرونده آنان در سیر مراحل قضایی است.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار به سوداگران و کلاهبرداران حوزه‌ی رمز ارزها، به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند به‌دلیل وجود مخاطرات سرمایه‌گذاری در این قبیل بازارها، توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها