دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

راه شهدا بهترین مسیر برای رسیدن به فضیلت است

سردار ادیبی گفت: بهترین مسیر برای زندگی، در مناطق عملیاتی به انسان نشان داده می‌شود و همان‌طور که در پی‌ساختن یک تمدن نوین ایرانی اسلامی هستیم، مناطق عملیاتی و دوران دفاع مقدس یک تمدن جدید برای حوزه‌های اجتماعی کشورمان است.
کد خبر: ۴۷۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸ - 24September 2021

راه شهدا بهترین مسیر برای رسیدن به فضیلت است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگویی  اظهار داشت: مجموعه راهیان نور برای آشنایی مردم با حوادث آن دوران طرح‌ریزی‌شده است و اگر برای برجسته‌کردن نقاط تاریخی و مثبت کشور به این حوادث توجه نکنیم، به گفته رهبری، تحریف و فراموشی دامن‌گیر ما شود.

سردار ادیبی ادامه داد: برای آشناسازی مردم و نسل‌های آینده با حوادث دفاع مقدس، اقدامی تاریخی و آئینی بزرگ به نام راهیان نور طی سه دهه گذشته در کشور اتفاق افتاد و امروزه یادمان‌های دفاع مقدس محل حضور جمع کثیری از مردم شده است.

وی به طور خاص به حضور جوانان در مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: راهیان نور طی این سال‌ها عمدتاً با رشد روبه‌رو بوده و حضور جوانان طی این مدت، شکوفایی بسیار خوبی داشته است.

سردار ادیبی درعین‌حال به توقُفی کوتاه‌مدت به دلیل شرایط کرونا اشاره کرد و افزود: طرح‌ریزی‌های ستاد مرکزی راهیان نور و قرارگاه‌های درگیر در بخش اسکان و یادمان‌های دفاع مقدس، در ماه‌های آینده انشاالله حضور حداکثری مردم جوانان را در پی خواهد داشت.

وی همچنین به بخشی از خاطرات و تجربیات خود در این سال‌ها اشاره کرد و گفت: راهیان نور به دلیل نوعِ فضایی که در منطقه وجود دارد، منشأ تغییر در رفتار می‌شود و این شعار نیست.

سردار ادیبی خاطرنشان کرد: فاصله میان زمین و آسمان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس کوتاه می‌شود. چراکه این سرزمین به دلیل تشرف شهیدان و قهرمانان ملت ایران در دوران دفاع مقدس، بسیار پاک است و حقیقتاً یک‌صدا بیشتر از این مناطق خارج نمی‌شود که همانا صدای خوبی، فضیلت و خداست.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور معتقد است بهترین مسیر برای زندگی، در مناطق عملیاتی به انسان نشان داده می‌شود و همان‌طور که در پی ساختن یک تمدن نوین ایرانی اسلامی هستیم، مناطق عملیاتی و دوران دفاع مقدس یک تمدن جدید برای حوزه‌های اجتماعی کشورمان است. هر کس در این مناطق حضور می‌یابد و با حوادث جنگ آشنا شود، در می‌یابد که رسیدن به فضیلت از مسیر شهدا، بهترین مسیر است.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار