مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی مؤلفه قدرت نظام است

سردار گشتاسبی گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرتمندی که انقلاب اسلامی را در مقابل تهاجمات دشمن در همه حوزه‌ها بیمه کرده است، همراهی همه آحاد ملت در تبعیت از امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۷۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ - 23September 2021

همراهی آحاد ملت با انقلاب و تبعیت از رهبر انقلاب مؤلفه قدرت نظام است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «امان الله گشتاسبی» مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی یکی از برنامه‌های همیشگی دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون را مقابله و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران دانست، اظهار داشت: به لطف خدای متعال و هدایت‌های امام عزیز در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن رهبر معظم انقلاب، توانستیم در برابر دشمنی دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با تصریح بر اینکه تقویت سیستم دفاعی و نظامی کشور را عاملی برای ایستادگی در برابر دشمنان دانست و عنوان کرد: وقتی طول ۴۲ سال عمر انقلاب اسلامی را بررسی می‌کنیم، پیشرفت‌ها چشمگیر بوده است و مقایسه امروز با دوران دفاع مقدس از نظر پیشرفت در حوزه فناوری‌های نظامی نشان از توسعه گسترده دارد.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصاحبه تلفنی با رادیو گفتگو بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و همت همه مردم و دلسوزان نظام، در حوزه دفاعی شرایط داریم که دشمنان اصلی ایران یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی قادر به مقابله نظام اسلامی نیست.

وی ایستادگی، مقاومت و خودباوری مسئولین نظامی را سبب پیشرفت در این حوزه دانست و اظهار کرد: امروز در بخش نظامی قدرت بزرگی محسوب می‌شویم و در سطح‌بندی جهانی، جزو ۶ قدرت برتر دنیا محسوب می‌شویم.

سردار گشتاسبی افزود: یکی از مؤلفه‌های قدرتمندی که انقلاب اسلامی را در مقابل تهاجمات دشمن در همه حوزه‌ها بیمه کرده است، همراهی همه آحاد ملت در تبعیت از امام و رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: همان‌طور که برادران ارتش، سپاه، بسیج و همه نیرو‌های مسلح در هشت سال دفاع مقدس کنار یکدیگر ایستادند، امروز نیز در کنار یکدیگر قرار دارند و اساساً یکی از مؤلفه‌های قدرت نیرو‌های مسلح محسوب می‌شود. این اتحاد نیرو‌های مسلح مورد اذعان همه دشمنان نیز قرار دارد و قطعاً مسیر موفقیت و اتحاد ایران در گرو انسجام و تبعیت از فرمانده کل قوا است.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار