وصیت‌نامه شهید «قاسم آقاخانی آیگانی»

برای دفاع از مکتب باید از جان مایه گذاشت

شهید قاسم آقاخانی آیگانی در وصیت‌نامه خود آورده است: «پدر گرامی‌ام! من تنها متعلق به شما نیستم، متعلق به همه پا برهنه‌ها و کوخ نشین‌ها می‌باشم و همچنین به مکتبم که برای دفاع از آن باید از جان مایه گذاشت.»
کد خبر: ۴۷۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ - 23September 2021

برای دفاع از مکتب باید از جان مایه گذاشت

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «قاسم آقاخانی آیگانی فرزند «محمدرحیم»، دوم بهمن‌ ۱۳۳۸ در کرج دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ سی و یکم شهریور‌ ۱۳۶۰ در سوسنگرد به فیض شهادت نائل آمد.  

 وصیت‌نامه شهید قاسم آقاخانی

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿آل عمران، ۱۶۹﴾

سلام به رهبر مستضعفین جهان امام خمینی، درود بر همه شهیدان راه اسلام، درود بر امت شهید پرور مستضعف ایران.

سلام بر پدر عزیزم که برای به ثمر رساندن فرزندت چه زحمت‌ها و چه رنج‌هایی که متحمل نشده‌ای.

پدر عزیزم! سرانجام فرصتی پیش آمد که برای مبارزه راهی جبهه حق شدم و بر علیه کفر و باطل و استقرار حاکمیت الله که همان به قدرت رسیدن و حاکم شدن مستضعفین بر زمین است، با دشمنان اسلام که در رأس آن‌ها همان امپریالیست است که به وسیله دست نشانده‌شان بر ما تحمیل شده نبرد کنیم.

راستی پدر گرامی‌ام! من تنها متعلق به شما نیستم، متعلق به همه پا برهنه‌ها و کوخ نشین‌ها هستم و همچنین به مکتبم که برای دفاع از آن باید از جان مایه گذاشت، بله متعلق به انقلاب و مکتبم هستم که آمریکا و ایادی‌اش برای از بین بردن آن همیشه و در همه حال، در حال توطئه هستند. اینجا مسئولیت ما دفاع از انقلاب و مبارزه با آمریکا و صدام است.

پدر عزیز و مادر گرامی‌ام! امام و خط امام را فراموش نکنید، گوش به فرمان امام امت که تبلور عینی مکتب است، باشید. امامی که تکیه‌گاهش الله و پشتیبانش مردم فقیر و ضعیف است. اگر ان‌شاءالله شهید شدم اصلاً ناراحت نشوید و افتخار کنید که امانت خود را در راه اسلام به پروردگارتان برگرداندید. به جای مجالس ختم، پول آن را برای مسجد خرج کنید و آنجا یک کتابخانه بسازید تا راهی باشد برای بالا بردن فرهنگ اسلامی و رشد افکار عمومی، تا جوان‌ها و همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند، در راه مکتب قدم بردارند و برای استقرار حاکمیت اللهی یعنی حاکم شدن همان پا برهنه‌ها به پا خیزند و ظلم و زور، و زر و تزویر را از جهان ریشه‌کن کنند، پوزه آمریکا را به خاک بکشانند و در سراسر جهان قسط و عدل را حاکم کنند.

به امید پیروزی نهایی حق و نابودی کفار در جهان

ملت عشق از همه دین‌ها جداست / عاشقان را مذهب و ملت خداست.

قاسم آقاخانی»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار