فرمانده سپاه کربلا:

سپاه کربلا آمادگی تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دُز واکسن را دارد

سردار «مسلمی» از آمادگی سپاه کربلا برای تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ - 20September 2021

سپاه کربلا آمادگی تزریق ۱۰۰ هزار دُز واکسن را داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه اجلاسیه عمومی و سراسری مجمع بسیجیان استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این اجلاسیه با همکاری فرهیختگان و نخبگان و با ظرفیت قشر بسیج جهت تدوین، طراحی و ریل‌گذاری سند توسعه متناسب با پنج سال آینده استان برگزار شد.

وی افزود: عمده مباحث سند مبتنی بر واقعیات، اتفاقات و ظرفیت‌های شناسایی شده، آسیب‌ها، تهدید‌ها و قوت‌های شناسایی شده استان با هدف طراحی استراتژی راهبرد پنج سال آینده است و یکی از آن‌ها رفع محرومیت با بهره‌گیری همه ظرفیت‌های بکر طبیعت و ارزش‌های فرهنگی استان است.

سردار مسلمی با بیان اینکه امروز علی‌رغم اینکه مازندران یکی از استان‌های برخوردار در حوزه منابع طبیعی است متاسفانه بدلیل نبود یک برنامه منسجم و مبتنی بر واقعیت نتوانستیم از این منابع طبیعی بدرستی و بهینه استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در صدد هستیم با طراحی این سند توسعه، هوشمندانه با بهره‌گیری از توانایی‌های فکری و معنوی استان بخشی از محرومیت را رفع کنیم و عدالت اجتماعی را برای مردم استان به ارمغان بیاوریم.

این مسئول با بیان اینکه در سطح استان در حوزه پرورش گاو و گوساله رتبه اول کشور را داریم، اذعان داشت: علی‌رغم این رتبه نتوانستیم بصورت بهره وری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی نیز در سطح بهره‌وری در پایین‌ترین سطح هستیم و امیدواریم با بهره‌گیری از علوم روز و آموزش‌های لازم و استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های کشاورزی، منابع آب و جنگل و دامپروری بهره‌مندی بیشتری به مردم برسانیم.

سردار مسلمی در خصوص واکسیناسیون گفت: تاکنون ۱۹ مرکز تجمیعی تزریق واکسن عمومی را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان برای مردم فراهم کردیم که اختصاصا با کمک بسیج و سپاه مدیریت می‌شود، همچنین با همراهی بسیج ۲۷ مرکز تزریق واکسن عمومی راه اندازی و بیش از ۶۰ مرکز به صورت عمومی و تجمیعی با همکاری سپاه و بسیج ایجاد شده است.

فرمانده سپاه کربلا گفت: امروز بسیج این آمادگی را دارد تا ۱۰۰ هزار دُز تزریق واکسن را در صورت تامین واکسن انجام بدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار