فرماندار سنقر و کلیایی:

دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام‌نشدنی برای آیندگان است

«مرتضوی» گفت: دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای تمام‌نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان است و بازخوانی، بازشناسی و تدوین نقشه راه براساس تجربه‌های دوران دفاع مقدس ضروری است.
کد خبر: ۴۷۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 17September 2021

فاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی برای آیندگان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «غلامرضا مرتضوی» فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در شامگاه (پنجشنبه) در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تکلیف و وظیفه ما در این برهه زمانی حمایت و زنده نگه داشتن این دارایی ملی است.  

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی ادامه داد: امروز هم دفاع مقدس در حوزه های مدیریتی، اقتصادی، سیاسی و از همه مهمتر فرهنگی ادامه دارد.  

وی تصریح کرد: دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان است و بازخوانی، بازشناسی و تدوین نقشه راه براساس تجربه های دوران دفاع مقدس ضروری است.

مرتضوی بیان داشت: دفاع مقدس یک گواهی شد برای تاریخ، که ملت ها می‌توانند حتی با دست خالی از هویت و آرمان های خود دفاع کنند.  

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی و برگ زرینی در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی است.

ما هرچه داریم از برکات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار «عبدالعلی خسروی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر و کلیایی نیز در این جلسه گفت: ما هرچه داریم از برکات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر و کلیایی افزود: ملت ما در در زمان جنگ تحمیلی با همدلی و رهبری امام (ره) عملیات های بسیار پیچیده ای در برابر ارتشی که از جانب  خیلی از کشورها حمایت می‌شد انجام داد و سربلند شد.  

وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز کشور ما با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست، گفت: اکنون دستاوردهای ما از جمله در حوزه نظامی توسط دشمنان قابل انکار نیست و به خوبی می‌دانند توان جولان و رویارویی با کشور ما را ندارند.  

تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان، تجلیل از مدافعان سلامت و اجرای برخی از برنامه ها در فضای مجازی و برنامه های متنوع دیگر از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در سنقروکلیایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها