نشست آسیب‌شناسی جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست آسیب‌شناسی جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد و مهارت‌های بانوان در استحکام بنیان خانواده در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ - 12September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست آسیب‌شناسی جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد و مهارت‌های بانوان در استحکام بنیان خانواده امروز با حضور جمعی از همسران و دختران شاهد و ایثارگر و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

این نشست با مشارکت مدیریت نشر آثار و ازرش‌های مشارکت بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و امور بانون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

در این نشست در خصوص مشکلات همسران و دختران شهدا و همسران جانبازان در خانواده و راهکارهای رفع این مشکلات بحث و تبادل‌نظر شد.

«قادر زاده‌باقری» روانشناس و از اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه زندگی با جانبازان اعصاب و روان با استرس و فشار روانی زیادی همراه است، اظهار داشت: قرار گرفتن طولانی‌مدت اعضای خانواده در معرض استرس‌های شدید، سبب ایجاد اختلال و عدم تعادل در خانواده می‌شود.

وی افزود: در این گونه خانواده‌ها، همسران جانبازان اعصاب و روان در مقایسه با دیگر خانواده‌ها بیشتر در معرض مشکلات روان‌شناختی هستند و نیاز به آسیب‌شناسی جدی در این حوزه وجود دارد.

بر اساس این گزارش، در پایان این نشست مقرر شد نشست‌های آسیب‌شناسی جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد و مهارت‌های بانوان در استحکام بنیان خانواده با هدف انجام پژوهش‌های کاربردی در این زمینه به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها