فرمانده سپاه کربلای مازندران عنوان کرد؛

تامین ۱۴۲ کپسول اکسیژن برای کمک به درمان بیماران کرونایی

سردار «سیاوش مسلمی» از تامین ۱۴۲ کپسول اکسیژن توسط سپاه کربلا برای کمک به درمان بیماران کرونایی در بیمارستان‌های مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰ - 01September 2021

تامین ۱۴۲ کپسول اکسیژن توسط سپاه کربلا برای کمک به درمان بیماران کروناییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در مراحل پنجگانه پایش، رصد، شناسایی، مراقبت، نظارت و حمایت سپاه کربلا با همه توان و امکانات در حوزه پیشگیری از کرونا و شناسایی افراد تحت تاثیر کرونا و کمک به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت می‌کند.

وی از افتتاح ۱۲ مرکز تجمیعی تزریقی واکسن در شهرستان‌ها و مرکز استان در مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: همچنین سپاه کربلا در ۲۶ مرکز درمانی امر تزریق واکسن در حوزه حفاظتی و خدماتی کمک کار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است.

سردار مسلمی ادامه داد: برای کمک به تامین کسری اکسیژن در بیمارستان‌ها با کمک خیرین ۱۴۲ کپسول اکسیژن جمع آوری کردیم و به دست نیازمندان رساندیم.

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ مرکز و کلینیک درمانی سپاه در بحث پذیرش و ویزیت افراد کرونایی عنوان کرد: همچنین حدود ۸ هزار و ۵۰۰ ویزیت در بیمارستان ولایت در مرداد صورت گرفت.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: برای تامین و کمک به کادر درمانی تعدادی تخت را تحویل دانشگاه علوم پزشکی بابل و قائمشهر دادیم و که منجر به راه‌اندازی بستری موقت بیماران کرونایی شد.

وی از شناسایی و سازماندهی ۳۸۱ نفر در حوزه تزریقات در مراکز تجمیعی تزریق واکسن خبر داد و با بیان اینکه این طرح برای آسایش و آرامش خاطر مردم در مقابله با ویروس کرونا تا زمانی که مورد نیاز مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است ادامه خواهد یافت، گفت: تزریق واکسن یکی از مراحلی است که با جدیت در سراسر استان انجام می‌شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه کمک مومنانه در چندین مرحله انجام شد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا ۳۳۴ میلیارد تومان با استفاده از ظرفیت خیرین، پایگاه‌های مقاومت، دستگاه‌های حمایتی، کمیته امداد و ستاد بنیاد مستضعفان در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب مردمی جمع آوری و به دست نیازمندان واقعی رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار