امروز انجام شد؛

عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در درعا البلد

ارتش سوریه عملیات نظامی را در مناطق تحت کنترل گروه‌های مسلح در درعا البلد پس از شکست مذاکرات آغاز کرد.
کد خبر: ۴۷۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ - 30August 2021

عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در درعا البلد

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، ارتش سوریه امروز دوشنبه عملیات نظامی را در مناطق تحت کنترل گروه‌های مسلح در درعا البلد پس از شکست مذاکرات آغاز کرد.

از سوی دیگر سانا گزارش داد که نیرو‌های ارتش سوریه در حومه درعا البلد امروز به حملات گروه‌های تکفیری که در این محله قرار دارند پاسخ داده است. این پس از آن رخ داد که گروه‌های تروریستی با راکت و خمپاره و دیگر تسلیحات، مناطق مسکونی و مواضع ارتش سوریه را هدف قرار داد.

خبرنگار سانا در درعا گفت که یگان‌های ارتش مستقر در محله درعا البلد پس از افزایش حملات گروه‌های تروریستی با راکت و خمپاره، مسلسل و تک تیراندازان به محله‌های مسکونی و ایست‌های بازرسی ارتش، پاسخگویی به حملات نیرو‌های مستقر در محله در عا البلد را از امروز آغاز کردند.

سانا اشاره کرد که این عملیات پاسخ، شامل حملات متمرکز از طریق توپخانه و راکت انداز به نقاطی است که حملات خمپاره‌ای و راکتی تروریست‌ها از آنجا انجام می‌شود، است.

گزارشگر سانا گزارش داد: گروه‌های تروریستی طی چند روز گذشته حملات خود را به محله‌های مسکونی تشدید کرده اند و هدف آن‌ها جلوگیری از هرگونه تلاش برای دستیابی به راه حل مسالمت آمیز و پایان کنترل تروریست‌ها بر سرنوشت افراد محلی است که آن‌ها به عنوان سپر انسانی در اختیار دارند.

سانا اعلام کرد: یکی از عناصر نیرو‌های امنیت داخلی سوریه روز گذشته بر اثر شلیک راکت گروه‌های تروریستی مستقر در منطقه درعا البلاد کشته و دو تن دیگر زخمی شدند

بقایای گروه‌های تروریستی در برخی مناطق درعا همچنان در تلاش هستند تا از تمام تلاش‌های دولت برای تحکیم امنیت و ثبات در سراسر استان در عا و پایان کنترل تروریست‌ها بر محله درعا البلاد و جاده السعد جلوگیری کنند..

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها