سردار اصلانی:

دشمنی مستکبران با ایران در «ژنو» و «لوزان» هم از بین نمی‌رود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله با اشاره به ماهیت استکبارستیز انقلاب اسلامی گفت: دشمنی مستکبران با ملت ایران همواره ادامه خواهد داشت، و این دشمنی موضوعی نیست که در ژنو و لوزان رفع شود.
کد خبر: ۴۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ - 30May 2015

دشمنی مستکبران با ایران در «ژنو» و «لوزان» هم از بین نمی‌رود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار جعفر اصلانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج) صبح امروز در اولین همایش داروسازی نظامی که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل ماهیت "نه شرقی و نه غربی" خود همواره با منافع مستکبران در تضاد است؛ به همین دلیل دشمنی آنها با ملت ایران همواره ادامه خواهد داشت، و این دشمنی موضوعی نیست که در ژنو و لوزان رفع شود.

وی افزود: تا وقتی این تضاد وجود دارد آنها هر کاری بخواهند برای غلبه بر این انقلاب انجام میدهند؛ همانگونه که هشت سال جنگ و تحریمهای علمی و دارویی را علیه کشورمان تحمیل کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج) بیان داشت: مجموعه بهداشت و درمان نیروهای مسلح به دلیل ارائه خدمت به بیش از 500 هزار نفر پایور و حدود 2 برابر آن نیروهای وظیفه و خانوادههای آنها وظیفه سنگینی را برعهده دارد، که باید در ارائه خدمت خود نهایت دقت و منزلت این عزیزان را رعایت کند.

سردار اصلانی ادامه داد: دشمنان این نظام تاکنون ثابت کردهاند که به هیچ چیزی مقید نیستند؛ لذا برای مقابله با دشمنان باید فعالیتهای آنها در مراکز علمی و پژوهشی رصد شود، تا بهترین راه مقابله را اتخاذ کنیم؛ البته ممکن است این تهدید پنج یا 10 سال آینده رونمایی شود، ولی به هر حال از هماکنون باید این تهدیدات در مراکز مورد اشاره رصد شود.

وی در پایان گفت: نیروی انسانی در حوزه داروسازی نظامی موضوعی است که بسیار دارای اهمیت است، اما ما در کشورمان نسبت این موضوع از فقر انسانی برخورداریم؛ به همین خاطر برای برطرف کردن فقر نیروی انسانی متخصص در حوزه داروسازی نظامی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله از سال گذشته اقدام به تأسیس دانشکده داروسازی نظامی و تربیت دانشجویان در این زمینه کرده است؛ که علاقهمندان به تحصیل در این رشته میتوانند با ورود به این دانشکده، برای نیروهای مسلح انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها