میثاق‌نامه جوانان سرباز با آرمان‌های امام(ره)؛

در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون همرزمان شهیدمان تا پای جان ایستاده‌ایم

مراسم تجدید میثاق سربازان نمونه نیروهای مسلح با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی صبح امروز در حرم امام راحل(ره) برگزار و طی آن مراسم میثاق‌نامه‌ای قرائت شد.
کد خبر: ۴۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ - 28May 2015

در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون همرزمان شهیدمان تا پای جان ایستاده‌ایم

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، در مراسم تجدید میثاق جوانان نمونه سرباز با آرمانهای امام راحل(ره) میثاقنامه این سربازان برای حفظ کیان اسلامی قرائت شد که متن این میثاق نامه به شرح زیر است:

خداوندا تو را شاکریم که توفیق یافتیم در عصری زندگی کنیم که معطر به بوی امامیست که سرچمشه همهی خوبیها بود و لیاقت سربازی رهبر فرزانهای داریم که پیرو حقیقی اسلام ناب محمدی(ص) و آرمانهای آن پیر سفر کرده است.

پروردگارات تو را سپاس که ما را از ظلمتها رهانیدی و به راه مستقیم هدایتمان فرماندی.

تو را سپاس میگوییم که توفیق ادامهی راه شهیدان والامقام و شایستگی لیاقت سربازی در راستای اعتلای کلمه الله و حراست از میهن عزیزمان ایران اسلامی را به ما عنایت فرمودی.

اکنون که توفیق درک سربازی نائب بر حق امام زمان(عج) را یافتهایم و در اردوگاه منتظران حضرت ولیعصر(عج) حضور داریم در ردای سربازان ولایت تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنهای مد ظله العالی عهد و پیمان میبندیم که:

* با آگاهی و بصیرت روزافزون تا آخرین قطره خون در مسیر ولایت خود باقی بمانیم و از مسیر ولایت جدا نشویم.

* پیوسته در آمادگی برای جهاد بکوشیم و با تمام توان از میهن اسلامی و جان و مال و ناموس مردمان دفاع نماییم.

* با تهذیب نفس، آیههای ایمان یعنی صبر، یقین، عزم جهاد را استوار گردانیم.

* در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی همچون همرزمان شهیدمان تا پای جان ایستاده و در بذل جان و مال و آبروی خود کوتاهی نکنیم.

*  در تمام موقعیتها و شرایط خدمتگذار به نظام و مردم عزیزمان باقی بمانیم و در این راه با مجاهدت و خستگی ناپذیری راه شهدا را ادامه دهیم تا پرچم ایران اسلامی را برفراز قلل کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم.

* این عهدی بود که مصادف با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به فضل تو بر جان و زبانم جاری شد و پایداری بر آن، جز با مدد تو ممکن نخواهد بود. پس به لطف بی کرانت مرا در این راه ثابت قدم بدار و در روز محشر نیز با شهدا و صالحان محشور فرما.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار