معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

هدف اصلی مسابقات ارتش‌های جهان توسعه صلح و دوستی است

امیر سرتیپ فلاح گفت: هدف اصلی مسابقات ارتش‌های جهان و میزبانی ایران اسلامی، توسعه صلح، دوستی و افزایش تعاملات فرهنگی کشور‌های شرکت‌کننده در این مسابقات است.
کد خبر: ۴۷۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ - 22August 2021

هدف اصلی مسابقات ارتش‌های جهان توسعه صلح و دوستی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه مسابقه «اربابان سلاح»، اظهار داشت: به نیابت از فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم حضور پیدا کردم و حضور تیم‌ها و مسولان شرکت کننده در این مسابقات را گرامی می‌دارم.

وی افزود: هدف اصلی این مسابقات و میزبانی ایران توسعه صلح، دوستی و افزایش تعاملات فرهنگی کشور‌های شرکت‌کننده در این مسابقات است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: امیدوارم در این مجموعه که زیرساخت‌های آن در کمتر از سه ماه آماده شده است، شاهد مسابقاتی هیجان‌انگیز در رشته اربابان سلاح باشیم.

امیر فلاح تصریح کرد: از تمامی شرکت‌کنندگان تقاضا دارم در طول مراحل اجرای مسابقات، ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ چون در درجه اول سلامت و در درجه بعدی شور و شوق مسابقات اهمیت دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا در پایان خطاب به شرکت‌کنندگان در این مسابقات خاطرنشان کرد: امیدوارم در این مدت اوقات خوشی داشته باشید و ما میزبان خوبی برای شما باشیم و در نهایت همه به سلامت به کشور‌های خودتان بازگردید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها