مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد؛

گسترش همکاری دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی در استان بوشهر

حجت‌الاسلام «طاهری» گفت: همکاری دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی در راستای توسعه همکاری و مشارکت در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک فرهنگی و تبلیغی در استان بوشهر گسترش می‌یابد.
کد خبر: ۴۷۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ - 17August 2021

گسترش همکاری دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی در استان بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدرضا طاهری» امروز در نشست با مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه همکاری و مشارکت در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک فرهنگی و تبلیغی آمادگی داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: همکاری مشترک تبلیغات اسلامی با کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر می‌تواند دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر نیز در این نشست افزود: برنامه‌ریزی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در زمینه برنامه‌های مشترک فرهنگی و تبلیغی در دستور کار است.

فرید محبی به برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در چند ماه اخیر اشاره و بیان کرد: توفیق خدمتگزاری در دستگاه اهل بیت (ع) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ارزش بسیار بزرگی است. در این راستا این دبیرخانه که به عنوان یکی از دستگاه‌های زیرمجموعه بنیاد کرامت رضوی است، طی سال با تأسی از آن امام همام برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های فرهنگی، فکری، اجتماعی و محرومیت زدایی انجام داده است.

محبی یادآور شد: اجرای چهار برنامه سفره مهربانی برای تهیه بسته‌های مواد غذایی و تأمین امکانات مورد نیاز جامعه هدف با ارزش ریالی ۶۰ میلیارد ریال، برگزاری برنامه‌های زیارتی مشهد مقدس جهت خانواده‌ای محروم از زیارت و زیارت اولی و همچنین زوج‌های جوان به تعداد سه هزار نفر، توزیع جهیزیه جهت نوعروسان نیازمند، پرداخت وام تحصیلی جهت دانشجویان، قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان از برنامه‌های این دبیرخانه بوده است.

در این نشست مقرر شد دو دستگاه در زمینه اعزام روحانی با کاروان‌های زیارتی مشهد مقدس، اجرای برنامه‌های مشترک در ایام ماه محرم و صفر خصوصاً ایام شهادت آقا حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، اجرای برنامه‌های مشترک در دهه کرامت، استفاده از ظرفیت کانون تبلیغی، جوانان و نوجوانان، خانواده و امور بانوان، کانون زیارت، وقف و نذر، قرآن خصوصاً با رویکرد تلاوت سنتی و کرسی‌های تلاوت، مشاوره و مددکاری دینی، تدوین پیوست‌های فرهنگی جهت فعالیت‌های اجتماعی و حمایتی و همچنین استفاده از ظرفیت شورای هیئات مذهبی استان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار