فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش:

میزبانی مسابقات ارتش‌های جهان نشان‌دهنده اقتدار ایران است

امیر خانزادی با بیان این که از شهریور میزبان مسابقات نظامیان جهان خواهیم بود، گفت: میزبانی مسابقات ارتش‌های جهان نشان‌دهنده اقتدار ایران است.
کد خبر: ۴۷۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ - 17August 2021

شهریور ماه میزبان مسابقات نظامیان جهان خواهیم بودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش در بازدید از زیرساخت‌های نیروی دریایی در بندرانزلی با تشریح میزبانی جمهوری اسلامی ایران از رقابت‌های جام دریا و غواصی عمیق ارتش‌های جهان اظهار داشت: ۲ هفته نخست شهریور میزبان مسابقات نظامیان جهان خواهیم بود.

فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: این مسابقات در ۲ رشته جام دریا و غواصی عمق به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات غواصی در منطقه کنارک برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای سومین دوره است که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبانی این مسابقات را برعهده دارد و از کشور‌های مختلف جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

خانزادی افزود: کشور‌های چین، روسیه، ونزوئلا، سوریه و چند کشور دیگر در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این رقابت‌ها، متذکر شد: مسابقات به طور کامل در محدوده نظامی برگزار خواهد شد، تمام مسائل مربوط به دستورالعمل‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود و تمامی افراد وارد شده واکسن‌های دوگانه را دریافت کرده اند؛ تیم‌های جمهوری اسلامی ایران نیز واکسینه شده‌اند و هیچگونه رفت و آمد به سطح شهر نخواهند داشت و تمام این مدت در محدوده نظامی تحت کنترل خواهند بود، تیم‌های پزشکی در منطقه حضور دارند و تلاش خواهد شد این مسابقات با سطح ایمنی بالا برگزار شود.

فرمانده سابق نیروی دریای ارتش با اشاره به تشریح مسابقات جام دریا در بندرانزلی تاکید کرد: تمام مسابقات در محدوده کنترل شده نظامی برگزار خواهد شد و در رقابت‌های جام دریا کشور‌های محدوده دریای خزر شرکت خواهند کرد که در حال حاضر قزاقستانی‌ها حضور پیدا کرده و در روز‌های آینده روسیه و آذربایجان نیز حضور پیدا خواهند کرد و عمدتآ مسابقات در بخش دریا بوده و ارتباطی با ساحل نداریم.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات دستیابی به سطح بالاتری از توانمندی‌ها بوده که صلح و امنیت را برقرار کند؛ بنابراین رقابت در جای خودش بسیار خوب است و مهمتر از آن سطح آمادگی نیرو‌های نظامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها