مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز:

نوزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در بقاع متبرکه البرز برگزار شد

حجت‌الاسلام «دشتکی» از برگزاری نوزدهمین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در برخی از بقاع متبرکه استان البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 13August 2021

نوزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در بقاع متبرکه البرز برگزار شدحجت‌الاسلام «علی دشتکی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، از برگزاری نوزدهمین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در برخی از بقاع متبرکه این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اظهار داشت: همه‌ساله بزرگ‌ترین اجتماع شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و استان و نیز برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسمات در فضای باز مطرح کرد: قرائت زیارت نذرنامه در برنامه‌ها با شعار «هر منزل یک حسینیه» به‌صورت مستقیم از صفحات رسمی بقاع متبرکه شاخص شهر کرج به‌ویژه آستان مقدس امامزادگان محمد (ع)، طاهر (ع) و حسن (ع) برنامه‌ریزی و پخش شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز فریاد مظلومیت شیرخواره کربلا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این طفل شش ماهه و محکوم کردن کشتار کودکان بی‌گناه را از اهداف برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی دانست و افزود: علی‌رغم اینکه کرونا بر جهان و کشور حاکم است و شرایط مطلوب نیست، اما مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و شیرخوارگان حسینی تعطیلی‌بردار نیست.

حجت‌الاسلام دشتکی در پایان از اجرای پویش «دستان کوچک» با کمک خیرین و از محل موقوفات و تهیه حدود 700 بسته معیشتی و بهداشتی ویژه کودکان مخصوصاً کودکانی که در خانواده‌های کم‌برخوردار قرار دارند و نیز توزیع آن‌ها میان خانواده‌ها خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار