مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان خبر داد؛

کسب رتبه اول جشنواره رسانه‌ای انتخاب اصلح توسط نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان

«بهمئی» گفت: در بخش تیتر جشنواره رسانه‌ای انتخاب اصلح خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان رتبه اول را کسب کرد.
کد خبر: ۴۷۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ - 12August 2021

کسب رتبه اول جشنواره رسانه‌ای انتخاب اصلح توسط نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان«سجاد بهمئی» مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از اعلام برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای انتخاب اصلح ویژه انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.

وی با تقدیر از خبرنگاران و رسانه های متعهد شرکت کننده در این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره به همت سازمان بسیج رسانه استان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و خانه مطبوعات برگزار شد و  ۹۲ اثر در قالب عکس، فیلم، مصاحبه، خبر و گزارش به دبیرخانه جشنواره ارسال شدند.

بهمئی خاطرنشان کرد: از میان آثار داوری شده در قالب عکس، «محمد آهنگر» رتبه اول را کسب کرد و با توجه به اینکه این جشنواره به صورت کشوری برگزار شده بود، «ملیکا پودینه» از شهرستان زابل نیز حائز رتبه دوم و «عارف زبیدی» نیز رتبه سوم را کسب کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان افزود: در بخش تیتر هوشنگ نوبخت از خبرگزاری دفاع مقدس رتبه اول، فاضل حیدری رتبه دوم و حاتم شرفی نیز رتبه سوم را کسب کردند.

وی در پایان از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در بسیج رسانه خوزستان خبر داد و گفت: با حضور جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان توانستیم از برگزیدگان این جشنواره با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آوریم و قدردان مشارکت آنان در این رخداد رسانه‌ای باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار