نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی:

نیروی انتظامی نماد دلدادگی و‌ عشق به اباعبدالله (ع) است

آیت‌الله «علم‌الهدی» نیروی انتظامی را نماد دلدادگی و‌عشق به اباعبدالله(ع) توصیف کرد.
کد خبر: ۴۷۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ - 11August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» امروز در دیدار با فرماندهان و افسران نیروی انتظامی استان خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت ماه عزای امام حسین (ع) اظهار داشت: خوشبختانه ارتقای سردار تقوی مصادف شد با روز اول محرم که ایشان و نیروهایشان رهروان راه شهدای کربلا هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز در جامعه ما، در کل دنیا اگر بخواهیم یک تابلوی مسجل و مجسم از یاران ابی عبدالله (ع) در برابر بینش‌ها برای مقابله با کفر و استکبار جلوه بدهیم، شما هستید، یعنی خوشبختانه این سعادت در بین همه نیروهای نظامی نصیب شما عزیزان شده است که مفتخر شدید. اگر کسی بخواهد مظهری از حبیب بن مظاهر و مسلم بن عوسجعه را در نظر بیاورد چهره شما به نظرش می‌رسد، شما عزیزان در خط ایثارگری و از خودگذشتگی مشغول خدمت هستید.

وی افزود: مهم این است که در ابتدای ماه محرم حرکت شما همراه با عشق و دلدادگی است. بعضی‌ها ادعای دلدادگی به امام حسین (ع) را دارند اما آن دلدادگی که باعث حرکت است در شما عزیزان نمودار است، این سعادتی است که نصیب شما عزیزان شده از ابتدای انقلاب، مخصوصا به واسطه خون شهدا که بر زمین ریخته شده است. آن روز تمام جبهه کفر در مقابل امام حسین (ع) و یاران‌شان ایستادند اما یاران واقعی ایشان ایستادگی کردند و همراه سیدالشهدا (ع) شدند.

علم‌الهدی ضمن تشکر از حضور فرماندهان و نیروهایشان بیان کرد: ان‌شاءالله شما جزو عزیزانی باشید که حرکت خودشان را با امام حسین علیه‌السلام تا آخر ادامه دادند و همراه ایشان شدند، عزاداری دهه اول محرم را امام رضا (ع) برپا کردند و به ریان بن شبیب دستور عزادرای دادند که ما هم به پیروی از ولی نعمتان، عزاداری امام حسین (ع) را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار