بیانیه قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران حق‌جو شایسته تکریم هستند

قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ - 08August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران با صدور بیانیه‌ای ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه‌ گر جهانی قرار دادند و در این راه پر افتخار به لقاء محبوب رسیدند.

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. خبرنگاران از آن‌رو که حق‌جو می‌باشند شایسته تکریم و تحسین هستند.

این روز، یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و انعکاس واقعیت، پرچم رسالت اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند.

این قشر فرهیخته به پاس حرمت و ارزش و اهمیت بالای کار خبر و پیام‌رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردارند.

قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض نموده؛ توفیق و سربلندی روز افزون شما عزیزان در انجام رسالت انقلابی جهاد رسانه‌ای و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها