فرماندار دالاهو:

خاطرات آزادگان، گنجینه گرانبهای مقاومت و پیروزی است

«محمدی» گفت: خاطرات آزادگان، گنجینه گرانبهای ایستادگی و مقاومت و پیروزی است و انتقال آن به نسل آینده امری ضروری است.
کد خبر: ۴۷۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 07August 2021

خاطرات آزادگان، گنجینه گرانبهای ایستادگی و مقاومت و پیروزی استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «کرم محمدی» فرماندار شهرستان دالاهو امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی كه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ایثارگران ایران اسلامی همانانی هستند که در اوج مظلومیت این ملت، با آگاهی کامل پای در میدان نبرد گذاشتند و کشور را در برابر تجاوز بیگانگان حفاظت نمودند. ایثارگران گل سرسبد جامعه ما هستند که خدمت و قرار گرفتن در کنار آن ها افتخاری بزرگ مدیران است.

وی گفت: خاطرات آزادگان، گنجینه گرانبهای ایستادگی و مقاومت و پیروزی است و انتقال آن به نسل نوخواسته، امری ضروری است. آزادگان زمانی که در چنگال دشمن گرفتار بودند با تحمل سخت‌ ترین شکنجه‌ها ذره ای از اصول و اعتقاد خود عقب نشینی نکردند از این رو وظیفه ما است که همیشه قدردان این سرافرازان باشیم.

فرماندار شهرستان دالاهو گفت: ۲۶ مرداد سال ۶۹، سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی در واقع احترام گذاشتن به ایثار، فداکاری، صبر، مقاومت و پایداری است. ایثارگران پیشقراولان عزت، اقتدار و افتخار کشور، مردان روزهای سخت و قهرمانان واقعی مملکت هستند.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها