دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد؛

لزوم ارائه برنامه تحول کاربردی در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر

«هاشمی گلپایگانی» گفت: برای تدوین نقشه راه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر نیاز است که دبیران استان‌ها هر کدام یک برنامه تحولی کاربردی و عملیات‌ محور مشخص یک ساله ارائه کنند و در این برنامه اهداف مورد نظر تبیین و مشخص شود.
کد خبر: ۴۶۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸ - 03August 2021

لزوم ارائه برنامه تحول کاربردی در تدوین فریضه امر به معروف و نهی از منکربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر به‌صورت فضای مجازی و ویدئوکنفرانس با اشاره به نقش مهم این فریضه الهی در سطوح مختلف جامعه اظهار داشت: مقابله با فساد و جلوگیری از بروز مشکلات یکی از رویکردهای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به تغییر دولت و آغاز فعالیت دولت جدید با رویکرد جدید و ایجاد تحول در برنامه‌های اجرایی کشور گفت: بر این اساس در عرصه امر به معروف و نهی از منکر نیاز است برنامه جدید و تحولی تدوین شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور داشتن برنامه قابل سنجش و ارزیابی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: باید نقشه راه در این حوزه مشخص شود که در این نقشه راه هر بخش نقش خودش را مشخص کند.

هاشمی گلپایگانی با اشاره به نقش مهم این فریضه الهی در جامعه بیان کرد: برای تدوین نقشه راه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر نیاز است که دبیران استان‌ها هر کدام یک برنامه تحولی کاربردی و عملیات‌ محور مشخص یک ساله ارائه کنند و در این برنامه اهداف مورد نظر تبیین و مشخص شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار