مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه:

دفاع مقدس کتابی زرین و سرشار از افتخارات ملتی بزرگ و قهرمان است

امیری گفت: دوران دفاع مقدس، کتابی زرین و سرشار از افتخارات و حماسه‌آفرینی ملتی بزرگ و قهرمان است که در دفاع از اعتقادات و استقلال خود به‌پا خاست و تا اخراج متجاوزان خیره‌سر لحظه‌ای از پای ننشست.
کد خبر: ۴۶۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ - 17July 2021

دفاع مقدس کتابی زرین و سرشار از افتخارات ملتی بزرگ و قهرمان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از كرمانشاه، «افشین امیری» مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر لزوم تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و اظهار داشت: همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در زمینه نشر ارزش‌های دفاع مقدس کار کنند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس، کتابی زرین و سرشار از افتخارات و حماسه‌آفرینی ملتی بزرگ و قهرمان است که در دفاع از اعتقادات و استقلال خود به‌ پا خاست و تا اخراج متجاوزان خیره‌سر لحظه‌ای از پای ننشست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه گفت: از مهم‌ترین عواملی که باعث شده انقلاب اسلامی بعد از ۴۱ سال همچنان بالنده و خروشنده به سوی اهداف عالیه حرکت کند، حضور مردم در صحنه‌های انقلاب به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب و نقش ولایت و رهبری است.

امیری با توجه به نزدیک شدن سالروز عملیات غرورآفرين مرصاد متذكر شد: اين عمليات عزت و اقتدار رزمندگان اسلام را به نمایش گذاشت. در این عملیات با توجه به اینکه در مقطع پایانی دوران دفاع مقدس بود و صدام که سرمست از غرور بود با همراهی منافقین خیانتکار سعی بر این داشتند تا با تمام تجهیزات و امکانات موجود و با پشتیبانی کشورهای اروپایی و آمریکایی از غرب کشور وارد شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح سپاه، بسیج، ارتش و همچنین نیروهای مردمی با اتحاد و یکپارچگی در برابر تجاوزهای دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و راه را بر ستون‏‌های منافقین بستند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه با پیشینه ارزشمند مقاومت در دفاع مقدس نیازمند سوژه‌یابی هنرمندان است تا آثار هنری گرانمایه‌ای را با تأسی به دفاع مقدس تولید کنند.

امیری با بیان اینکه ما باید دین خود را به شهدا ادا کنیم، خاطرنشان کرد: از گنجینه بی‌پایان دفاع مقدس باید بهره برد.

وی گفت: برنامه‌های دفاع مقدس از اولویت خاصی برخوردار است و در این‌خصوص مستند زندگی شهدا، عملیات‌های انجام شده در سطح استان در حال پژوهش و ساخت است که پس از اتمام ساخت آن از مرکز استان و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد و هم‌اکنون هر روز برخی اثر‌های تولیدی از صدا و سیمای مرکز کرمانشاه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها