نماینده ولی فقیه در مازندران:

دینداری پیش نیاز تشکیل زندگی مشترک است

آیت‌الله «محمدی لائینی» دینداری را پیش نیاز تشکیل زندگی مشترک دانست.
کد خبر: ۴۶۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ - 12July 2021

دینداری پیش نیاز تشکیل زندگی مشترک استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در رزمایش «ایران همدل» و اهداء ۱۵۰ سری جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با تبریک سالروز ازدواج خجسته حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار داشت: این زوج، زوج نمونه است و به فرموده امام راحل خانه محقر این زوج، پرورشگاه و زبدگاه اولاد آدم بود و بهترین اولاد آدم محصول این ازدواج مبارک هستند.

وی با بیان اینکه ازدواج بر اساس دینداری، صداقت و تقوا باشد با دوام است، افزود: ازدواج مساله مهمی است که ریشه بسیاری از اتفاقات خوب و بد یک جامعه به آن وابسته است و مسئولان و خانواده‌ها باید زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند. جامعه مورد حمایت نهاد کمیته امداد گرچه از نظر ظاهر نیازمندی‌هایی دارند و قشر کم‌برخوردار هستند، اما مقام بالایی نزد خدا دارند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در کنار این خانواده‌ها در این نهاد با افراد دوست‌داشتنی اهل علم و انفاق و خیّرینی روبرو می‌شویم که دغدغه‌مند هستند و نسبت به فقر بی‌تفاوت نیستند، گفت: این‌ها تحت عنوان خیرین هستند، پس برای اقدام خوب در یک جامعه خوب باید به این نهاد مراجعه کرد. حقیقتا وظیفه همه ما نوکری به مردم نیازمند است، امیدواریم زوج‌هایی که جهیزیه دریافت می‌کنند یک زوج خوشبختی باشند و از زوج نامی امروز، حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) الگو بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار