نائب رئیس مجلس:

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای بهترین گزینه برای ریاست قوه قضائیه است

مصری با بیان اینکه تجربه حضور حجت‌الاسلام رئیسی در قوه قضاییه نشان داد اگر این انتصاب از درون دستگاه قضایی باشد، بسیار مؤثرتر خواهد بود گفت: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای بهترین گزینه برای ریاست قوه قضائیه است.
کد خبر: ۴۶۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ - 04July 2021

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای بهترین گزینه برای ریاست قوه قضائیه است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «عبدالرضا مصری» نائب رئیس مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: شاید اگر صد‌ها کارشناس برای این موضوع مأمور می‌شدند که پس از حجت‌الاسلام رئیسی چه کسی بر مسند قوه قضائیه قرار بگیرد، به این نتیجه می‌رسیدند که حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای بهترین گزینه برای تصدی این منصب است.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای کاملاً و تماماً به زوایای قوه قضائیه احاطه دارد، تأکید کرد: همچنین وی در همه مراحل گذشته در قوه قضائیه کارنامه بسیار روشن و مؤثری داشته و این کارنامه هم، هم اکنون هویداست.

مصری تصریح کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای به سند تحول قضایی و یا همان طرح تحول قوه قضائیه اعتقاد داشته و خود ایشان از افراد مؤثر در چگونگی تهیه این طرح بوده است.

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فردی که برای ریاست قوه قضائیه منصوب می‌شود یک بعد بیرونی و یک بعد داخلی دارد بیان داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای در بین اعضای دستگاه قضا و همکاران در کشور مقبولیت لازم را دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای در تصمیمات خود قاطعانه و محکم رفتار می‌کند، تأکید کرد: وی از تصمیمات خود عدول نکرده و پیش از هرگونه تصمیم‌گیری مطالعه می‌کند و تصمیم قاطع می‌گیرد.

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای وجود پرخیر و برکتی در قوه قضائیه خواهد شد، بیان داشت: وی ادامه دهنده مسیر تحولی و راه خیر و برکت در قوه قضائیه است.

وی با اشاره به اهمیت انتصاب رئیس قوه قضائیه از درون این قوه بیان داشت: تجربه حضور حجت‌الاسلام‌ رئیسی در قوه قضاییه نشان داد اگر این انتصاب از درون دستگاه قضایی باشد، بسیار مؤثرتر خواهد بود و این تجربه در ارتباط با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای هم به اثبات خواهد رسید.

مصری در پایان گفت: سایر قوا هم نسبت به انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای واکنش مثبت نشان داده‌اند و این نشان می‌دهد دیگر قوا هم قطعاً آمادگی همکاری با رئیس جدید قوه قضاییه را خواهند داشت.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار