نماینده مردم در مجلس مطرح کرد؛

سوابق روشن حجت‌الاسلام اژه‌ای در مبارزه با فساد

فرهنگی گفت: با توجه به سوابق کاری حجت‌الاسلام اژه‌ای، وی یک از بهترین گزینه‌ها برای ریاست قوه قضائیه بود.
کد خبر: ۴۶۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ - 01July 2021

سوابق روشن حجت الاسلام اژه‌ای در مبارزه با فساد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدحسین فرهنگی» نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام «غلامحسین محسنی اژه‌ای» به ریاست قوه قضائیه اظهار داشت: حجت‌الاسلام اژه‌ای همانند حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» از داخل مجموعه قوه قضائیه است و به کلیه فرایند‌های حقوقی و قضایی آشناست.

وی افزود: حجت الاسلام اژه‌ای کلیه مراحل کاری در قوه قضائیه را طی کرده و امروز به ریاست قوه قضائیه رسیده و از مهم‌ترین گزینه‌ها برای ریاست قوه قضائیه بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ریاست قوه قضائیه را به حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای تبریک می‌گوییم و برای وی آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم بتواند مسیری را که حجت‌الاسلام رئیسی شروع کرده ادامه داده و به سرانجام برساند.

فرهنگی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سوابق روشنی در قوه قضائیه داشته که این سوابق اعم از مبارزه با مفاسد و هم در دیگر حوزه‌ها بوده است.

بر اساس این گزارش، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضائیه منصوب کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار