حقوق بشر، کلیدواژه جنایات آمریکا/ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه‌ای مطرح کرد؛

تقویت نهال نوپای جمهوری اسلامی با شهادت بزرگان انقلاب اسلامی

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه‌ای گفت: «دشمنان انقلاب اسلامی گمان می‌کردند با شهادت یاران و نزدیکان امام خمینی (ره) جریان انقلاب متوقف و یا تضعیف می‌شود؛ غافل از اینکه نهال نوپای جمهوری اسلامی با خون همین شهیدان آبیاری و تناور خواهد شد.»
کد خبر: ۴۶۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ - 28June 2021

نهال نوپای جمهوری اسلامی با خون شهیدان آبیاری می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هفتم تیر سالروز شهادت شهید سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از افراد حزب جمهوری اسلامی است. موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای این روز را گرامی داشته است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«هفتم تیر یادآور شهادت یکی از شاخص‌ترین مبارزان و چهره‌های انقلاب اسلامی ایران، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است. منافقین کوردل با سوء استفاده از نابسامانی‌های سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب، با شناسایی چهره‌های خدوم و تأثیرگذار و ترور آنها، سعی در ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و تضعیف نظام نوپای جمهوری اسلامی داشتند.

ششم تیر سال ۱۳۶۰ که ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) در مسجد ابوذر اتفاق افتاد و فردای آن روز (هفتم تیر) حادثه بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی که با شهادت دکتر بهشتی و نمایندگان منتخب ملت همراه بود از جمله جنایات گروهک تروریستی منافقین در آن ایام است.

حضرت امام خمینی (ره) در پیام تاریخی خود در تاریخ ۹ تیر ۱۳۶۰ خطاب به منافقین فرمودند: «ننگتان باد‌ای تفاله‌های شیطان و عارتان باد‌ای خودفروختگان به جنایتکاران بین‌المللی که در سوراخ‌ها خزیده‌اید و در مقابل ملتی که در برابر ابرقدرت‌ها برخاسته است به خرابکاری‌های جاهلانه پرداخته‌اید.»

آن معاندان گمان می‌کردند با شهادت یاران و نزدیکان امام خمینی (ره) جریان انقلاب متوقف و یا تضعیف می‌شود؛ غافل از اینکه نهال نوپای جمهوری اسلامی با خون همین شهیدان آبیاری و تناور خواهد شد. علیرغم تمامی این فراز و نشیب ها، به لطف پروردگار و با رهبری پیامبرگونه امام عظیم‌الشأن (ره) و به پشتوانه مردم ولایتمدار و انقلابی در صحنه‌های مختلف، جریان انقلاب اسلامی شتاب بیشتری به خود گرفت به طوری که امروز با گذشت بیش از چهار دهه از پیروی انقلاب اسلامی، اهداف بلند و آرمان‌های والای این انقلاب مرز‌های کشور را در نوردیده و الهام بخش بسیاری از بیداری‌ها و جنبش‌های ضد استعماری و استبدادی در سرتاسر جهان شده است.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، بر ادامه راه شهدا تا استیلای کامل حق بر باطل در سراسر جهان و استقرار حکومت مهدی موعود (عج) تاکید می‌ورزد.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار