سپاه صاحب‌الامر (عج):

ملت ایران با میدان‌داری در عرصه انتخابات حماسه آفریدند

روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در پیامی پیروزی و شکوه حضور ملت ایران در انتخابات را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ - 20June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، طی پیامی پیروزی مقتدرانه ملت ایران در حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حماسه حضور گسترده مردمی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که درس مردم‌سالاری دینی برای کشورهای منطقه و دنیاست، وحدت و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.

مشارکت پرشور در انتخابات پس از گذشت ۴ دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران میسر نمی گردید، مگر در سایه اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور به مدت ۴ سال، که جای قدرشناسی و خشوع بسیار در مقابل ملت متعهد و ولایی دارد.

رهنمودهای مقام معظم رهبری که همواره راهگشای شرایط سخت کشور بوده است، این بار ضمن ایجاد فضای آزاد تبلیغات، نامزدهای محترم و هواداران ایشان مشارکت حداکثری را از هر گرایش سیاسی، قومیت، نژاد، زبان، مذهب در کنار آرامش و امنیت انتخاب فراهم آورد.
این اعتماد و اعتقاد عمومی را به انقلاب اسلامی، به رهبر معظم انقلاب تبریک عرض نموده و از درایت ایشان قدردانی می نماییم.

همچنین ضمن تبریک به رئیس جمهور محترم، امیدواریم برنامه و اهداف ایشان که تبدیل به مطالبه عمومی گردیده است، به بهترین نحو در خدمت پیشرفت و توسعه کشور و بهبود وضعیت مردم قرار گیرد.

ضمن تبریک و تهنیت به رئیس جمهور منتخب و تقدیر و تشکر از نامزدهای محترم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و هوادارانشان و همه عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه و خبرنگاران پرتلاش و شبکه استانی قزوین که در خلق این حماسه بزرگ سهیم بودند، توفیقات روزافزون همراه با عزت و سرافرازی همگان و فائق آمدن به توطئه‌ها و مشکلات و عبور عزتمندانه و با صلابت از پیچ های تاریخی، تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم«عج» را از بارگاه ربوبی جل و علا مسئلت می نماییم.

روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها